וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "אין לנו זכות להגיד שאנחנו הטובים בליגה"

מאמן הלייקרס נותן כבוד לפיינליסטיות: "צריך לעבור דרך מיאמי ואוקלהומה סיטי". על סטיב נאש: "הוא יהיה הקוורטרבק שלנו"

אין ספק כי הקבוצה המסקרנת ביותר בעונת ה-NBA הקרובה היא הלייקרס. אלא שעם תקוות גדולות באה גם אחריות גדולה על כתפיו של המאמן מייק בראון, שנכנס כעת לעונת המבחן הגדולה ביותר בקריירה שלו. כיצד מי שהיה רגיל לאמן כוכב אחד גדול (לברון ג'יימס בקליבלנד) יסתדר עם סגל משופע כוכבים, וחמישיה אחת בה יעלו סטיב נאש, קובי בריאנט, פאו גאסול ודוויט הווארד?

תשובות לחלק מהתהיות הללו סיפק הערב (חמישי) המאמן, שהתראיין באריכות לרשת ESPN. בראון סיפר על התגובה שלו כאשר שמע על הטרייד של הווארד, במהלכו נשאר פאו גאסול בהוליווד. "התלהבתי, חשבתי לקפוץ למעלה ולמטה, אבל הראש שלי רצה לעשות משהו שהגוף לא ממש רצה וכמעט מתחתי שריר בישיבה. כל כך התלהבתי שהרגל שלי נמתחה. קמתי לאט לאט ונתתי חיבוק לג'ים באס, זו כנראה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה".

על הציפיות הגבוהות והלחץ הגדול לא פחות אמר המאמן: "זה בדיוק מה שאני אוהב בעבודה הזו. בכל שנה ההנהלה וצוות האימון רוצים להתחרות על אליפות, וכמאמן אני לא יודע למה שמישהו ירצה להיות בסיטואציה אחרת. אני רוצה שתהיה לי הזדמנות לזכות באליפות בכל שנה".

בראון נשאל האם קבוצתו תשחק בעונה הקרובה את התקפת פרינסטון המפורסמת, המבוססת על הנעת כדור, חיתוכים ושיתוף פעולה בין מרבית השחקנים, ומה יהיה תפקידו של סטיב נאש בשיטה הזו, והשיב: "בשיטה שננסה סטיב יהיה הקוורטרבק שלנו, אז תהיה לו הזדמנות לשחק פיק אנד רול מוקדם בכל התקפה, אם הוא ירצה. הוא יחליט, הוא אחראי על להכניס לנו חלק מהתקפת פרינסטון הזאת".

על הכישרון הרב שיש לו כעת בסגל והמטרות העונה אמר המאמן: "זה מרגש. הגיוון הזה יאפשר לנו לעשות הרבה דברים שונים. אנחנו לא רוצים לחשוף יותר מדי מוקדם מדי, אבל אני מרגיש שיש לנו בסיס טוב. כולם כל הזמן מדברים על הציפיות מאיתנו ומהלחץ, אבל עבורי, לחץ מגיע רק אם אתה לא מוכן. כרגע המציאות היא שאנחנו חייבים לעבור דרך אוקלהומה סיטי, הם אלופי המערב, ודרך מיאמי - הם האלופים. אין לנו שום זכות להגיד שאנחנו הכי טובים בליגה, רק שיש לנו קבוצה נחמדה על הנייר שג'ים באס ומיץ' קופצ'אק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully