וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות ארה"ב: גלושקו בסיבוב השלישי, ויינטרוב הודח

הישראלית חזרה מפיגור מערכה ל-6:2, 4:6, 3:6 על דייויס (138 בעולם). הישראלי הפסיד 7:6 (5), 7:6 (5) לבאוטיסטה הספרדי

יוליה גלושקו הצליחה לרשום הערב (חמישי) הישג מכובד מאוד כשעלתה לסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון באליפות ארצות הברית הפתוחה. הישראלית, המדורגת במקום ה-163 בעולם, חזרה מפיגור של מערכה ל-6:2, 4:6, 3:6 מול לורן דייויס האמריקאית בת ה-18 שמדורגת במקום ה-138 בעולם. בסיבוב השלישי והגורלי תשחק גלושקו נגד סאיסאי ז'נג הסינית בת ה-18, המדורגת במקום ה-169 בעולם. לאמיר ויינטרוב הלך קצת פחות טוב והוא הפסיד 7:6 (5), 7:6 לרוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי המדורג במקום ה-95 בעולם והודח מהטורניר בסיבוב השני.

ויינטרוב פתח את המשחק בצורה מצוינת, שמר על ההגשות שלו פעמיים ברציפות והשיג שבירה אחת בין לבין, מה שסידר לו יתרון 0:3. בשלב הזה הצליח הספרדי לשמור על ההגשות שלו ולשבור פעם אחת וצימק ל-3:2. באוטיסטה שמר על ההגשות שלו ואיזן ל-3:3. ויינטרוב כבר פיגר במשחקון הבא, אבל הצליח לשמור על ההגשות שלו בצורה של דבר ועלה ל-3:4, אך באוטיסטה אגוט שמר על ההגשה שלו ואיזן ל-4:4. בשלב הזה הצליח הספרדי להשיג שבירה קריטית ועלה ל-4:5. המשחקון הבא היה צמוד ומתוח מאוד ובסופו של דבר הצליח הישראלי להשיג שבירה שנייה במשחק ולאזן ל-5:5. השניים שמרו על ההגשות שלהם והמערכה הלכה לשובר שוויון, שם הספרדי התעלה וניצח 5:7 בדרך ל-6:7 במערכה כולה. במערכה השנייה הצליח ויינטרוב לפתוח מצוין ועלה ל-0:2 מהיר, ובהמשך המערכה הצליח לשמור על יתרון השבירה שלו והוביל 2:4. אלא שהספרדי הצליח לשבור בחזרה ואיזן ל-5:5. השניים שמרו על ההגשות וגם המערכה הזו הלכה לשובר שוויון, שם הצליח הספרדי להתעלות ולסגור סיפור עם 5:7 בשובר השוויון.

במשחק של גלושקו, היא הצליחה לפתוח לא רע ושמרה על ההגשות שלה בשני המשחקונים הראשונים, אך נשברה במשחקון החמישי ופיגרה 3:2. דייויס שמרה על ההגשות שלה ועלתה ל-2:4. האמריקאית הצעירה שברה שוב בשלב הזה ועלתה כבר ל-2:5. דייויס שמרה על ההגשות שלה וסגר עניין במערכה הראשונה עם 2:6. במערכה השנייה, גלושקו נשברה במשחקון הראשון, אך שברה מיד בחזרה ושמרה על ההגשות שלה בדרך ליתרון 1:2. גלושקו הצליחה להשיג שבירה נוספת בהמשך המערכה וזכתה בה עם 4:6. המערכה השלישית כבר הייתה שקולה פחות, כשהישראלית עולה ל-1:4 מהיר. האמריקאית עוד צימקה ל-5:3, אבל גלושקו סגרה סיפור עם 3:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully