וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "הזדעזעתי, הרסו את האמינות שלי"

מאמן יובנטוס שהושעה ל-10 חודשים רתח על דחיית ערעורו: "זה אבסורד, חיפשו כותרות והפכו אותי לפנים של סקנדל הימורים"

יממה אחרי שהערעור שהגיש על הרחקתו לעשרה חודשים מהמגרשים נדחה, כינס הערב (חמישי) אנטוניו קונטה מסיבת עיתונאים בה התייחס לחלקו בפרשת מכירת המשחקים בתקופתו כמאמן סיינה, ושיחרר הרבה מאוד עצבים.

"הגיע הזמן שאני אוכל לדבר על מה שכולם מדברים עליו", פתח מאמן יובנטוס. "תמיד כיבדתי את החוקים, על המגרש ומחוצה לו, וגם לאורך הפרשה התנהלתי באופן נכון, למרות שהזדעזעתי ממה שקרה סביבי. אתמול היה הדובדבן על הקצפת, כשהשופטים אמרו כמה דברים מדהימים, אולי כדי לקבל כותרת בעיתון".

"עכשיו חשוב לי להבהיר את הדברים", המשיך קונטה. "מעולם לא הימרתי, ולפתע הפכתי לפנים של סקנדל הימורים. הצטמררתי ממה שהתובע אמר עליי, אני חף מפשע, וראיתי בעסקת טיעון כסחיטה, אבל עורך הדין שלי אמר לי לקחת אותה. זה פשוט מביך, הם הרסו את האמינות שלי בחדר ההלבשה. מי שמכיר אותי יודע איזה בנאדם הוא אנטוניו קונטה, אבל זה כבר אבסורד".

לאחר מכן התייחס קונטה לפיפו קארוביו, שחקנו לשעבר בסיינה שסיבך אותו בפרשה: "הם מציגים אותי כחבר הכי טוב שלו, ואז הם עוד מאמינים לאדם כזה, שמכר משחקים במשך שלוש שנים וחצי, שמכר את המשפחה שלו. מה הייתי אמור לעשות? להסתובב עם מכשיר הקלטה במשך כל השנים האלו? זה משהו שהיה יכול לקרות לכל אחד".

הערעור של קונטה נדחה, יחמיץ את כל העונה

אלגרי מתעקש: "יובנטוס פייבוריטית לזכות בסקודטו"

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully