וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת החלומות של ברק אובמה

מייקל ג'ורדן, יואינג, כרמלו ואחרים השתתפו במשחק התרמה חגיגי בו גויסו כ-3 מיליון דולר למען מסע הבחירות של הנשיא

זהו לא סוד שברק אובמה חובב כדורסל גדול. בעבר הצהיר נשיא ארצות הברית מספר פעמים כי הקבוצה האהובה עליו היא כמובן שיקגו בולס, והשחקן - מי אם לא מייקל ג'ורדן. הערב (חמישי) מדווחים בארצות הברית כי השחקן הגדול אי פעם הצטרף למסע גיוס הכספים של הנשיא השחור הראשון בתולדות המדינה, לקראת הבחירות הקרובות.

על פי דיווחים, ג'ורדן ומספר כוכבי עבור גדולים אחרים כגון פטריק יואינג, פני הארדוויי, וולט פרייז'ר, ביל ביילי ואלונזו מורנינג, כמו גם מספר כוכבי הווה דוגמת כרמלו אנתוני, כריס בוש וקיירי אירווינג, השתתפו בארוחת ערב חגיגית, ואחריה קיימו משחק ראווה ידידותי עם הנשיא. העלות, למי שהיה מעוניין להשתתף ולתרום למסע הבחירות של אובמה: כ-20 אלף דולר. בסך הכל, הערב שכונה "האובמה קלאסיק" הוכתר כהצלחה גדולה, ובסיומו גייס נשיא ארצות הברית כ-3 מיליון דולר לקמפיין שלו. אגב, גם דייויד סטרן נכח באירוע.

אובמה דיבר על הבחירות הקרובות, והשתמש, לא בפעם הראשונה, באנלוגיית כדורסל: "אנחנו ברבע הרביעי, מובילים בכמה נקודות, אבל הצד השני חוזר חזק, והוא משחק מלוכלך. מייקל יודע טוב מכולם שאם יש לך יתרון קטן ונותרו שבע דקות לסיום, זה הרגע שצריך לברוח ולסגור עניין".

על האירוע עצמו אמר הנשיא: "זה די נדיר שאני בא לאירוע כלשהו ואני האדם החמישי או השישי הכי מעניין. בדרך כלל אנשים רוצים להצטלם או לדבר איתי, אבל הפעם זה לא היה ככה, ואני מבין את זה לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully