וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס: "הלכתי תמיד אחרי הלב, אני נרגשת מאוד"

הבלגית, שתפרוש אחרי אליפות ארה"ב, מתחילה בפרידה: "לא ציפיתי שהדברים יילכו לי כל כך טוב עם הלידה של ג'יידה"

אליפות ארצות הברית שתיפתח ביום שני תהיה מרגשת מאוד. קים קלייסטרס בת ה-29, מגדולות הטניסאיות של דורנו, תתלה את המחבט בתום הטורניר ותסיים קריירה מפארת במיוחד. כזכור, קלייסטרס כבר פרשה מטניס במאי 2007, אבל חזרה ב-2009 עקב התשוקה למשחק. הבלגית הנהדרת זכתה במהלך הקריירה שלה בארבעה תארי גרנד סלאם, כששלושה מתוכם הושגו בניו יורק (2005, 2009 ו-2010). למעשה, עד הפרישה הראשונה שלה זכתה בתואר גרנד סלאם אחד ומאז החזרה הוסיפה שלוש זכיות. קלייסטרס נשואה לכדורסלן בריאן לינץ' ויש לה בת שעונה לשם ג'יידה.

"אני זקנה מדי כדי לשחק את המשחק שאני רוצה לשחק בצורה פיזית", אמרה קלייסטרס היום (חמישי) בראיונות, "העמדתי את הגוף שלי במספיק מתח וכל הדברים שנלווים לכך. כל סגנון החיים הזה, זה מה שאני מתמודדת איתו עכשיו וזה סגנון חיים לפיו אני חיה ב-15 או 20 שנה האחרונות". קלייסטרס הפכה לאמא הראשונה שזוכה בתואר גרנד סלאם מאז איבון גולאגונג עשתה את זה בווימבלדון 1980, והפעם הבלגית טוענת שהפרישה שלה היא סופית: "לא ציפיתי שהדברים יעבדו לי כל כך טוב עם ג'יידה. שלוש או ארבע השנים האחרונות היו חוויה נהדרת בשבילי. אני מרגישה שסיימתי את פרק הטניס בחיי בצורה טובה".

הבלגית המשיכה ואמרה: "אני חושבת שהדבר הכי חשוב בשבילי הוא שתמיד הלכתי אחרי הלב שלי. תמיד עשיתי מה שהרגשתי לנכון, תמיד נותרתי נאמנה למי שאני. שחקנים משתנים. יש כל כך הרבה דברים שקובעים פרט לטניס ואימונים. אני חושבת שאפשר לראות שחקנים שמאבדים ערך אמיתי של הספורט ושל החיים. לי אין חרטות, אני יודעת שתמיד נתתי מעצמי 100 אחוזים. אליפות ארצות הברית תהיה אירוע מיוחד מאוד בשבילי. יהיה מרגש מאוד לשחק שם ולסיים שם את הקריירה שלי. אני בטוחה שאהיה נרגשת מאוד".

קים קלייסטרס טניסאית בלגית עם גביע אליפות ארצות הברית הפתוחה בניו יורק. רויטרס
זהו, תולה את המחבט. נתגעגע. קלייסטרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully