וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "טוב שאנחנו מתחילים נגד קבוצה גדולה"

23.8.2012 / 18:16

מכבי ת"א דרוכה לקראת משחק פתיחת העונה מול מכבי חיפה. אוסקר גרסיה: "רוצים להעניק לאוהדים ניצחון ראשון בבלומפילד"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב מקיימת הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת משחק פתיחת העונה המרתק מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב (20:50). כזכור, אמש נקבע באופן סופי כי משחק העונה שהוגרל כבר למחזור הראשון ייערך באצטדיון בלומפילד, לאחר שזה אושר על ידי נציגי משרת התמ"ת. הבלם קרלוס גרסיה הערב הערב אימון מלא, ובקבוצה עדיין עושים מאמצים להכשירו להתמודדות.

המאמן אוסקר גרסיה נשאל על יחסי הכוחות במשחק מול חיפה ואמר: "בשבילי השחקנים שלי הם הכי טובים, אבל גם למכבי חיפה יש שחקנים טובים מאוד. אני חושב שבמשחק אחד כל דבר יכול לקרות ובטח אם זה במשחק הראשון. ניצחנו את הפועל תל אביב, אבל כל משחק הוא שונה. זו עונה חדשה, קבוצות חדשות, מאמנים חדשים. אנחנו מנסים להיות בכושר טוב למשחק ומנסים להגיע במצב טוב. חשוב מאוד לפתוח את העונה עם ניצחון. לא כי זו מכבי חיפה, אלא כי אנחנו רוצים להקדיש את הניצחון לאוהדים ובעיקר בבלומפילד. החשק לשחק בבית הוא גדול מאוד, בעיקר עם הקהל שלנו".

מהראן ראדי אמר: "אני רעב מאוד. אני חושב שכיף לפתוח את העונה נגד קבוצה כמו מכבי חיפה. המשחקים בין שתי הקבוצות הללו תמיד עוררו הרבה עניין, גם מבחינה תקשורתית וגם מבחינת הקהל. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים למשחק הזה. אני חושב שכל משחק הוא לגופו. כמו שלא שיכנענו בניצחון בדרבי או מול בני יהודה בגביע הטוטו, היה לנו משחק מצוין נגד נתניה. אנחנו מתחילים מרתון ארוך וצריכים לעבוד קשה מאוד משבוע לשבוע. כמו שאמר המאמן, אנחנו עדיין לא בשיא היכולת וזה טבעי לשלב הזה בעונה. אנחנו נביא עם מחויבות גדולה כדי לנצח במשחק. זה טוב שאנחנו מתחילים נגד קבוצה גדולה כמו מכבי חיפה ואני חושב שאם ננצח זה ייתן לנו ביטחון לקראת המחזורים הבאים".

על המאזן של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה אמר ראדי: "אני לא מאמין בסטטיסטיקה. צריך להסתכל על כל משחק לגופו. אנחנו לא מסתכלים על סטטיסטיקה. אני חושב שיהיה משחק מעניין. אני אוהב משחקים עם אווירה והרבה קהל. הקהל של מכבי תמך בנו ודחף אותנו מול מכבי נתניה ואני חושב שהם יהיו יתרון גדול גם במשחק מול מכבי חיפה. יהיה משחק מעניין ואני שמח מאוד שאהיה חלק מההצגה הזו".

בהמשך לעסקת המכירה של מוסא קונאטה קרסנודאר הרוסית, שהכניסה כסף רב למועדון, אושרו הערב גם העברותיהם של רועי קהת ודיא סבע להפועל באר שבע. כעת מפנים את הצהובים את המאמצים להחתמת מגן, כאשר אמש פורסם בוואלה! ספורט על מועמדותו של מגן נבחרת הולנד לשעבר טים דה קלר. כמו כן, ייעשה מאמץ לצרף זר נוסף - בלם או שחקן בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully