וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר חתם לעונה אחת בבוורן הבלגית

חלוץ מכבי חיפה יושאל לעונה אחת לשורות העולה החדשה, שמצרפת שחקן ישראלי שלישי, ואמר: "יום מאושר לי ולמשפחתי"

חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר חתם לעונה אחת בשורות העולה החדשה לליגה הבלגית, וואסלנד בוורן. כזכור, השחקן ביקש לצאת לעונת השאלה ולמרות שרצה לעבור לבני סכנין ואף התאמן בשורותיה, הירוקים העדיפו שיעבור לבלגיה ובמהלך השבוע סגרו סופית את השאלתו למורת 60 אלף יורו. גדיר המריא לבוורן, עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית באמצעות סוכנו דודו דהאן והוא יהיה הישראלי השלישי בקבוצה אחרי סטיבן כהן וגל שיש.

גדיר, 21, גדל במכבי חיפה ובעונת 2008/9 עלה לראשונה לקבוצת הבוגרים. בשנים האחרונות הוא ידע לא מעט עליות וירידות במעמדו בקבוצה ונע בין ההרכב לספסל. את העונה שעברה הוא סיים עם ארבעה שערים ושני בישולים במסגרת הליגה. אשתקד. בנוסף לשחקן יש 15 הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל.

בוורן עלתה בעונה שעברה לליגה הבכירה דרך משחקי המבחן, אך פתחה את העונה בצורה לא טובה והשיגה רק נקודה אחת מארבעת המחזורים הראשונים. הקבוצה צירפה במהלך הפגרה שורה ארוכה של שחקני רכש, ביניהם כאמור כהן ושיש שהגיעו מהליגה הישראלית. השניים, אגב, עוד לא רשמו את הופעת הבכורה וייתכן שזה יקרה במשחק החוץ בשבת מול קורטרייק.

מוחמד גדיר אמר אחרי החתימה: "זה יום מאושר ושמח לי ולמשפחה שלי. מרגיש שגריר גאה של מכבי חיפה והמגזר. חשוב לי להבקיע שערים ולעזור לקבוצה להישאר בליגה". סוכנו של החלוץ דודו דהאן אמר: "עשינו פה בבוורן חבורה ישראלית מגובשת ורעבה. מקווה שהחבר'ה ייתנו הכל וישאירו את הקבוצה בליגה יחד עם שאר השחקנים שפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully