וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

מסיקה ובן שמעון סידרו ניצחון חוץ מרשים והצהרת כוונות מצד לוד. רק 1:1 להפועל פ"ת מול רעננה. ניצחון לאום אל פאחם

24 שעות לפני שריקת הפתיחה לליגת העל, הליגה הלאומית יצאה לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. הפועל פתח תקוה גילתה כי אף אחד לא יפנה לה את הדרך בחזרה לליגת העל, כשסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל רעננה. יורדת נוספת, הפועל ראשון לציון, אספה שלוש נקודות עם 1:3 בהרצליה על הכח עמידר רמת גן. גם מכבי אום אל פאחם במנצחות, אחרי 0:1 בשכונת התקווה על הפועל ירושלים. העולה החדשה מכבי יבנה סיימה ב-0:0 מול מכבי הרצליה. במשחק שנעל את משחקי סוף השבוע גברה בני לוד בחוץ 0:2 על הפועל כפר סבא. המחזור יושלם ביום שני.

השנה, בניגוד לאשתקד, שתי הקבוצות שיסיימו במקומות הראשונים יעלו אוטומטית לליגת העל, שתיים האחרונות יירדו לליגה א' והקבוצה במקום ה-14 תלך למבחנים. הליגה תתקיים במתכונת של שני סיבובים, בסיומם תתחלק הליגה לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון כשבכל אחד מהם יהיו שמונה קבוצות. השנה, לא יהיה קיזוז בלאומית.

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
בינתיים הוא במקום הראשון. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה 1:1

אצטדיון המושבה יצטרך להתרגל העונה למשחקי הליגה הלאומית, וכך גם השחקנים. כ-1,000 אוהדים שכבר חוו עם הפועל פתח תקוה קדנציות בלאומית נכחו במשחק, אבל קבוצתם שכל כך רוצה להעפיל תוך עונה בחזרה לליגת העל, איבדה יתרון וסיימה בתיקו מול הפועל רעננה השופאת אף היא לשוב לליגה הבכירה. הפתיחה הייתה של האורחים. רעננה הייתה עדיפה ובדקה ה-17 כמעט כבשה, אך יוסי אסייג שביצע דאבל פס עם קובי חסן ראה את שניר דורי נוגע בכדור שלו והודף למשקוף. רעננה הגיעה לעוד שני מצבים, אבל בדקה ה-59 היה זה דווקא ג'ונתן אסוס, חביב הקהל במושבה, שקיבל מסירה ברחבה מדומיניק וואסי ובעט כדור שפגע בשחקן אורח ונחת ברשת של אוהד כהן. אגב, השער הקודם של אסוס היה בפברואר 2010 וסידר ניצחון 1:2 על הפועל רעננה. הפעם הגורל היה שונה. השוויון המוצדק הגיע בדקה ה-77, כשהקפטן אלון זיו נגח לרשת אחרי כדור קרן וקבע חלוקת נקודות. המלאבסים מבינים שהחזרה לליגת העל לא תהיה כזו פשוטה.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ראשון לציון 3:1

עוד יורדת מליגת העל שאספה שלוש נקודות במחזור הפתיחה היא הפועל ראשון לציון של אייל לחמן. הכתומים יצאו להרצליה למשחק מול הכח עמידר רמת גן הצנועה, וכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון. אופיר צדוק הרים לרחבה, ספואן זועבי המשיך ושלומי בן עשור כבש מהאוויר את שער הבכורה שלו בלאומית. שתי דקות לאחר מכן הכח הגיבה עם שער שוויון של מאור עידה בעקבות שגיאה של איתי טואף, אבל הבלם שהגיע מרעננה סידר ניצחון לראשון לציון כשדחק מקרוב בדקה ה-60 לאחר כדור קרן ונגיחה ראשונה של בן עשור. הכתומים המשיכו במפגן החמצות, אבל ארבע דקות בתוספת הזמן זועבי נעץ את השלישי בין הרגליים של אריק ינקו אחרי בישול של עומר אצילי.

הפועל ירושלים - מכבי אום אל פאחם 1:0

למרות שעברה רק בקושי בבקרת התקציבים, מכבי אום אל פאחם העמידה סגל טוב ביחס לליגה וכבר במחזור הראשון הצהירה על כוונותיה להמשך. סלמן עמר, שהחליף על הקווים בהפועל ירושלים את לופא קדוש, קיווה להתחיל את הקדנציה כמאמן ראשי עם ניצחון, אבל שחקניו לא ידעו לנצל יתרון מספרי בעקבות הרחקה של אשרף סולימאן (59) ובדקה ה-73 הייתה זו אום אל פאחם שזכתה בכל הקופה עם שער ניצחון של המחליף אחמד נהיה.

מכבי יבנה - מכבי הרצליה 0:0

אחרי 14 שנים בליגות הנמוכות, מכבי יבנה חזרה לליגת המשנה עם תקוות לעונה מוצלחת. אחרי מסע רכש מרשים ושני ניצחונות בגביע הטוטו, היבנאים החלו את העונה באצטדיון בנס ציונה (המגרש ביבנה נפסל לכל העונה) והשיגו נקודה מול אחת הקבוצות הוותיקות בליגה, מכבי הרצליה. החבורה הצעירה של עופר טלקר, עם 18 שחקני בית בסגל, מכוונת גבוה ורצתה להשיג את שלוש הנקודות, אך לא ידעה לנצל יתרון מספרי לאורך כל המחצית השנייה בגלל הרחקתו של דודו אברהם מיבנה בדקה ה-47, ויחפשו את הניצחון הראשון בשבוע הבא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל כפר סבא - בני לוד 2:0

הקבוצה המושמצת בליגה, שאיבדה את הכרטיס לליגת העל רק במשחק המבחן מול הפועל רמת גן, שלחה איתות שהעונה היא מתכוונת לרוץ חזק בצמרת עם ניצחון חוץ מרשים. שחקני הרכש של בני לוד הם שאחראים על שני השערים. ריף מסיקה, שנראה נהדר גם במשחקי גביע הטוטו, כבש את הראשון ובדקה השישית ואילו רן בן שמעון, שהושאל מאשדוד במסגרת עסקת מוראד אבו ענזה, הכפיל בדקה ה-52. כפר סבא עם המאמן אסי דומב חולמת גם היא על ליגת העל ונראה שמחכה למאמן הצעיר עוד הרבה עבודה לקראת המשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully