וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עלי עוסמאן צפוי להחמיץ את המשחק בשבת

23.8.2012 / 14:22

סכנין צריכה להפקיד כ-600 אלף שקלים כדי להעביר את חוזהו של המגן בבקרה. עלא אבו סלאח האריך את חוזהו לשלוש שנים

בבני סכנין קיוו לראות את עלי עוסמאן בסגל לקראת המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע בווסרמיל, אבל המגן לא עבר עדיין בבקרת התקציבים ובשלב הזה בקבוצה מתקשים לגייס את הכסף הדרוש לשם כך. המגן שהגיע ממכבי חיפה הקיץ אמור היה להיות אחד משחקני הרכש הבולטים בקבוצה, אך בינתיים לא יוכל לעמוד לרשותו של שלומי דורה, וככל הנראה אם לא תהיה תפנית מפתיעה בשעות הקרובות, הוא לא ישחק בשבת.

סכנין צריכה להפקיד כ-600 אלף שקלים כדי להעביר את חוזהו של עוסמאן בבקרה. עם זאת, בסכנין מקווים שכבר בתחילת שבוע הבא יוסדר העניין ועוסמאן יעבור בבקרה. בסביבתו של השחקן אמרו שהוא מאוכזב מאוד מכך שלא יוכל לפתוח את העונה.

הבשורות החיוביות מגיעות מכיוונו של הבלם עלא אבו סלאח , שישב עם עם ראשי הקבוצה לפני אימון הערב היום (חמישי) וסגר את נושא הארכת חוזהו לשלוש עונות נוספות.

גם מחמוד עבאס הפצוע לא יוכל לפתוח את העונה, כשבצוות המקצועי מקווים שהוא יחזור לפעילות מלאה בעוד שלושה שבועות. בינתיים בהנהלה ממשיכים לפעול לטובת חילופי התפקידים, כשהיושב ראש שאהר חלאיילה הודיע שהוא יעזוב סופית את הקבוצה, אך למרות ההודעה, גורמים בסכנין אמרו כי ההחלטה הזו עוד יכולה להשתנות בימים הקרובים. מי שבכל מקרה צפוי לשמש בתפקיד יושב ראש המועדון הוא באסם שואהנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully