וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ומיין ג'ונס חתם בבני הרצליה

23.8.2012 / 13:55

הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בפזארו הצטרף לקבוצה. אלדד אקוניס: "שמח שהצלחנו לשכנע שחקן עם רזומה כמוהו להגיע"

בני הרצליה ממשיכה במסע הרכש שלה הקיץ, כשהיום (חמישי) ג'ומיין ג'ונס חתם בקבוצה וישחק בשורותיה בעונה הקרובה. ג'ונס צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חתם בתל אביב, מבלי לציין באיזו קבוצה, אך לאחר בירורים התברר כי השחקן הצטרף למועדון מהשרון. ג'ונס שיתף פעולה בעונה שעברה עם ריקי היקמן בפזארו, ואמור להיות נדבך חשוב בבני הרצליה.

הסגל של בני הרצליה כולל עד כה את ני ברקוביץ' שחתם לאחרונה, כשגם בן אלטיט, הרב פופ ורומל בק חתמו. את הקבוצה ימשיך להוביל העונה אריאל בית הלחמי שהאריך את חוזהו, כשאיתו יעבוד בצוות המקצועי תומר שטיינהאור, שמונה לעוזרו.

ג'ונס בן ה-33 שיחק במכללת ג'ורג'יה במשך שלוש שנים ונבחר במקום ה-27 בדראפט ב-1999 על ידי אטלנטה, ששלחה אותו מיידית לפילדפיה, במדי שיחק שנתיים, והספיק לרשום הישג פיקנטי כשקלע את הסל האחרון במאה העשרים ב-NBA. ב-2001 הוא שיחק בשלושה משחקים בסדרת הגמר מול הלייקרס.

בסיום אותה עונה הוא עבר לקליבלנד לשנתיים נוספות, משם לבוסטון, ללייקרס, לשארלוט ולפיניקס, בכל אחת מהן שיחק שנה. לפני עונת 2007/08 הוא חתם על חוזה לא מובטח בניו ג'רזי אך נחתך במהלך מחנה האימונים, ובסך הכל העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק בשמונה עונות ב-NBA.

משם הוא פתח בקריירה אירופית, שהחלה בנאפולי האיטלקית, משם עבר לאוראל גרייט הרוסית, חזר לאיטליה לקאזרטה ואת השנה האחרונה הוא בילה בפזארו, שם שיחק לצד ריקי היקמן, שחתם במכבי תל אביב מוקדם יותר הקיץ.

יושב ראש הקבוצה אלדד אקוניס: "אני שמח שהצלחנו לשכנע שחקן עם הרזומה של ג'ונס להגיע לבני הרצליה. אמרנו בתחילת הקיץ שאנחנו לא מעוניינים לחזור על העונה האחרונה ושהשאיפות שלנו הם חזרה לצמרת הגבוהה ואני מאמין ששחקן כמו ג'ונס יכול לעזור לנו להגיע לשם. מדובר בשחקן איכותי עם הרבה ניסיון והיה חשוב לנו השנה שלפחות חלק מהשחקנים הזרים שלנו יהיו מנוסים וכאלה שהשתתפו במאבקי צמרת בשנים האחרונות כי לשם אנחנו שואפים להגיע השנה. ג'ונס היה חלק מהשלישייה המובילה של פזארו בשנה שעברה, היקמן חתם במכבי, ווייט הלך ל-NBA ואני שמח שג'ונס מצטרף דווקא אלינו ומקווה שההחתמה שלו תוכיח את עצמה גם בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully