וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווינסטון סיילם: אנדי רם ויוני ארליך העפילו לחצי הגמר

הצמד הישראלי גבר 3:6, 5:7 על סבסטיאן קבאל ואלחנדרו פאלה וקרוב להגן על התואר. ניו הייבן: פאר הודחה גם בזוגות

אנדי רם ויוני ארליך שזכו להצלחה גדולה בטורניר האולימפי בלונדון ממשיכים לעשות חיל בסבב. הצמד הישראלי שנעצר רק על ידי האחים בוב ומייק בריאן והודח ברבע הגמר מתחרה השבוע בטורניר ווינסטון סיילם בו הם זכו רק לפני שנה והלילה (בין רביעי לחמישי) הם טיפסו לחצי הגמר.

הצמד הישראלי פגש את חואן סבסטיאן קבאל ואלחנדו פאלה, וניצח אחרי שעה ועשר דקות 3:6, 5:7. במערכה הראשונה השיגו רם וארליך שתי שבירות ונשברו פעם אחת, כשגם במערכה השנייה השיג הצמד הישראלי שתי שבירות שהספיקו לו להבטיח את המקום בחצי הגמר. בשלב הבא ימתינו לרם וארליך המדורגים 1 בטורניר, רוהאן בופאנה ההודי ומריוש פירסטנברג הפולני או פאבלו אנדואחאר הספרדי ולאונרדו מאייר הארגנטינאי.

בטורניר היחידים, ג'ו-וילפריד צונגה העפיל לרבע הגמר. הצרפתי שמדורג 1 בטורניר התגבר על סרגיי סטאקובסקי האוקראיני (96 בעולם) 6:7, 4:6. גם תומאס ברדיך המשיך לשלב שמונת האחרונים עם ניצחון קליל 3:6, 2:6 על ירקו ניימינן. ג'ון אייזנר גבר על יורגן מלצר 4:6, 3:6 ואלכסנדר דולגופולוב ניצח 3:6, 4:6 את דויד נלבנדיאן.

בטורניר ניו הייבן שבו הודחה שחר פאר כבר בסיבוב הראשון, הישראלית סיימה את דרכה גם בטורניר הזוגות. הישראלית ששיתפה פעולה עם צ'יה-ג'ונג צ'ואנג מטיוואן הודחה בסיבוב השני אחרי הפסד למדורגות 1 בעולם ליזל הובר וליזה ריימונד האמריקאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully