וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט חוזר למסלול: "המסלול מושלם לשיא עולמי"

האצן הג'מייקני מתכונן לדיימונד ליג אך מודה: "לא חושב כרגע על שיא עולמי". עוד בלוזאן: 19 אלופים מלונדון, קרב ב-100 מ' נשים

הערב זה קורה: יוסאין בולט חוזר למסלול. האצן הג'מייקני, שגרף שלוש מדליות זהב באולימפיאדת לונדון וכבש את העולם, ישתתף הערב (חמישי) בדיאמונד ליג בלוזאן. בולט, שיתחרה ב-200 מטר, יהיה אחד מ-19 אלופים אולימפיים שייקחו חלק בתחרות, אבל הוא כבר מבהיר שקיים סיכוי קלוש שישבור את שיא העולם (שהוא עצמו קבע בליפות העולם בברלין ב-2009, 19.19 שניות).

"אני לא מודאג משיאים עולמיים כרגע", אמר בולט, שיתחרה מול הג'מייקנים וורן וויר, ג'ייסון יאנג וניקל אשמייד, כמו גם וואלאס ספירמון מארה"ב, "כרגע אני רק רוצה להמשיך את העונה שלי. זה יכול להיות מסלול מושלם לשיא עולמי, בכושר הנכון ובמזג האוויר הנכון, אבל אני רק מנסה לגמור את העונה ללא פציעה, כי זו באמת הייתה עונה מלאת מתחים. אני רק רוצה לעבור בשלום את שלוש התחרויות האחרונות שלי".

עוד בערב: בריצת 400 מטר צפויים להיפגש שלושת המדליסטים מלונדון: האלוף קיראני ג'יימס יתרה מול לוגלין סנטוס וללונדה גורדון. איוון אוחוב, עוד אלוף אולימפי, יתחרה בתחרות לקפיצה לגובה. ב-100 מטר נשים ישתתפו שלי אן פרייז'ר, כרמליטה ג'יטר ו-ורוניקה קמפבל בראון. התחרות הבאה בדיימונד ליג תהיה ב-30 באוגוסט בציריך, ולאחר מכן תסתיים העונה ב-7 בסטמבר בבריסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully