וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "מבואסים, יהיה קשה להעפיל לצ'מפיונס"

תהל אלון

23.8.2012 / 7:33

שחקני קרית שמונה נראו מדוכדכים אחרי ההפסד לבאטה בוריסוב, שהרחיק את הקבוצה מליגת האלופות: "נכון שגם ליגה אירופית זה הישג, אבל עם האוכל בא התיאבון"

חדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה ידע ימים יפים יותר. תחושת אכזבה ופספוס הכתה אמש (רביעי) בשחקני האלופה אחרי ההפסד לבאטה בוריסוב (2:0), ובעוד השחקנים ניסו לשמור על אופטימיות - הפנים שלהם שידרו דברים שונים לחלוטין. אין ספק שבקבוצה ציפו לתוצאה חיובית יותר, אבל הבעלים איזי שרצקי ניסה לעודד את השחקנים בסיום, נכנס לחדר ההלבשה והזכיר להם ש"כלום עוד לא נגמר, הכל בסדר, אני רוצה שתרימו את הראש ותתעודדו, אני רוצה שכבר תחשבו על המשחק בשבת מול בית"ר".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. נמרוד סונדרס
אני רוצה שתרימו את הראש ותתעודדו, אני רוצה שכבר תחשבו על המשחק בשבת מול בית"ר". שרצקי/נמרוד סונדרס

גם המאמן גילי לנדאו אמר דברים דומים לשחקנים, וביקש מהם להפנים שהסיפור עוד לא סגור, אבל החניכים שלו התקשו להשתחרר מהתחושות שלאחר המשחק. בצוות המקצועי שפעו מחמאות לשוער דני עמוס, שהציל את הקבוצה פעם אחר פעם מספיגת שערים נוספים. כמו כן חיזקו במועדון את שמעון אבוחצירא, שהחמיץ שתי הזדמנויות מצוינות לכיבוש.

ראשי הקבוצה מבינים שהם חייבים להתחזק בשחקן נוסף אחד לפחות להמשך הדרך, גם אם קרית שמונה תהיה "רק" בליגה האירופית. שרצקי ולנדאו ימשיכו לחפש בקדחתנות אחר שחקן מתאים שיעבה את הסגל וישדרג אותו, שכן במשחק הבא צפוי לגילי לנדאו עוד כאב ראש עם חסרונו של דושאן מאטוביץ', שספג אתמול כרטיס אדום, וזאת בנוסף לפציעות של חרסיסיץ וסולארי, כשהספסל של לנדאו ממשיך להתקצר.

שחקן בקבוצה אמר אמש לאחר המשחק ש"אין לנו כל כך חשק לדבר, ואנחנו מאוד מבואסים. אין כרגע מצב רוח. אנחנו יודעים שיהיה קשה להעפיל שלב במצב הזה. נכון שליגה אירופית זה גם הישג אבל עם האוכל בא התיאבון".

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה מאוכזב. ברני ארדוב
"אלמלא ההחמצות שלי, זה היה נראה אחרת". אבוחצירא/ברני ארדוב

סימני אופטימיות

למרות שאתמול ניתן היה להבחין בהבדלי רמות ברורים בין הקבוצות, כמה שעות אחרי ההפסד השחקנים כבר נשמעו מעט יותר אופטימיים. דני עמוס הודה ש"התחושה היא כמובן לא נעימה", אבל הוסיף ש"זה כדורגל, וכמו בכדורגל, כלום לא גמור. יש לנו קבוצה מצוינת, ואנחנו עם הראש קדימה למשחק בשבת. רוצים לפתוח את הליגה ברגל ימין".

החלוץ שמעון אבוחצירא, שכאמור החמיץ שתי הזדמנויות כיבוש מצוינות, אמר לוואלה! ספורט ביום שאחרי: "אלמלא ההחמצות שלי, זה היה נראה אחרת, אבל זה דבר שקורה בכדורגל. זה היה עוזר לנו לגומלין. אבל אני גם חושב שעמדנו איתם שווה לפרקים. אין ספק שהם היו מסוכנים, אבל אסור לשכוח שיש גומלין בשבוע הבא אצלנו בבית, ואנחנו נעשה הכל על מנת להבקיע את שני השערים שאנחנו צריכים. אנחנו צריכים עבודה קשה והרבה אמונה. האמת, אנחנו כבר חושבים על בית"ר".

גם המגן אלעד גבאי עדיין לא ויתר: "התחושה היא מאכזבת אבל זה רק המשחק הראשון מבין שניים. גם אנחנו הגענו למצבים שלנו, ולצערנו לא השכלנו לכבוש. מבטיח שבארץ עם הקהל שלנו שיבוא לדחוף, ויחד עם האנרגיות הנכונות, נעשה את המקסימום בשביל לעשות את זה ולעבור. באטה יריבה חזקה מאד עם המון ניסיון באירופה, אבל אנחנו עוד לא אמרנו את המילה האחרונה".

ברק בדש הודה שהדרך כעת הרבה יותר קשה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה ברמה גבוהה מאוד, אבל אני עדיין חושב שהיינו שווים שער חוץ שהיה יכול לעזור לנו מאוד בגומלין. ננסה לכבוש שני שערים בארץ. יהיה קשה אבל אפשרי". החלוץ הצעיר אחמד עבאד סיכם: "כלום עוד לא נגמר, אנחנו נילחם עד הסוף. הגישה היא חיובית. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, אנחנו ממשיכים להאמין".

היום יגיעו השחקנים חזרה לארץ, ועוד לא יספיקו להתאקלם, כשיחלו מיד בהכנות לקראת משחק הליגה הראשון של הקבוצה מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully