וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "אל תסגרו את הסיפור עדיין"

תהל אלון

22.8.2012 / 23:53

מאמן עירוני קרית שמונה אופטימי למרות ההפסד לבאטה בוריסוב: "מסוגלים להפתיע". אבוחצירא: "2:0 זו לא תוצאה רעה"

עירוני קרית שמונה הפסידה הערב (רביעי) 2:0 לבאטה בוריסוב במשחק הראשון בשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. אלופת ליגת העל, שאיבדה את דושאן מאטוביץ' בכרטיס אדום בדקה ה-70 וספגה צמד מרגליו של ויטאלי רודיונוב, תצטרך לנצח 0:3 ביום שלישי הבא את אלופת בלארוס או לחילופין לנצח 0:2 כדי לכפות הארכה. ניצחון בהפרש של שני שערים במשחק בו גם בוריסוב תכבוש ישלח את הבלארוסים לשלב הבתים של ליגת האלופות. בכל מקרה, גם אם קרית שמונה תודח היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מאמן קרית שמונה גילי לנדאו אמר אחרי המשחק: "ניסיתי ליצור יתרון במרכז השדה ולשחק בהגנה עם שלושה, אבל זה לא הצליח. אפשר לחלק את המשחק לשלושה חלקים. בהתחלה היה פחות טוב, בשליש השני הגענו להזדמנויות טובות של שמעון שאם היה מבקיע היינו גמורים את המשחק. בחלק האחרון הגענו להזדמנויות, אבל אז היתה ההרחקה של דושאן שגמרה לנו את המשחק. גם במשחק הזה אני יוצא בהרגשה שאנחנו מסוגלים בגומלין לעשות דברים ולהפתיע. אל תסגרו את הסיפור. רציתי להמר במחצית השניה. לשער חוץ יש ערך חשוב מאוד, אבל לא היינו צריכים להפקיר את העמדות. מכל משחק לומדים. מאוד חשוב שלא נפסיד את השיעור מהמשחק הזה".

שמעון אבוחצירא: "יכולתי לעשות פה גול בשתי הזדמנויות, אבל זה קורה בכדורגל. פעם אתה מבקיע ופעם אתה מפספס. אני מקווה שבגומלין אני אשתפר ונעבוד טוב יותר. 0:2 זו לא תוצאה גרועה עבורנו וניתן הכל בבית".

שוער קרית שמונה דני עמוס, שהיה מצוין, אמר: "שמח שהייתי פה. 0:2 זה לא נורא, אבל היינו מעדיפים רק שער אחד, או לפחות לסיים ב-1:1". החלוץ ברק בדש: "ראינו שהשד לא כל כך נורא, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי בארץ. אנחנו יכולים להבקיע שני שערים ואני מקווה שנעשה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully