וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עובד אנסה יגיע להתרשמות

22.8.2012 / 18:56

ראובן עטר יבחן את הקשר האחורי הגנאי, במטרה לאייש את העמדה הבעייתית. אם יחתום, יהפוך לזר הרביעי של המועדון

הקשר הגנאי עובד אנסה ינחת ביום ראשון להתרשמות במכבי חיפה. כידוע, המאמן ראובן עטר מחפש תקופה ארוכה שחקן זר בעמדת הקשר האחורי וכעת ייתכן שנמצא הפתרון. על מועמדותו של אנסה פורסם בוואלה! ספורט כבר בראשית חודש יולי, אך בסופו של דבר הוא לא הגיע להתרשמות במהלך מחנה האימונים.

בימים האחרונים חודש הקשר באמצעות סוכן השחקנים פיני זהבי וכעת אנסה יגיע לישראל וינסה להרשים את עטר. הגנאי עשוי להיות הזר הרביעי בקבוצה אחרי אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי ודינו אנדלובו.

אנסה (25) רשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של ארצו. השחקן רשם 17 הופעות במדי הנבחרת הצעירה ונחשב לשחקן בולט בארצו, שמסוגל לשחק במספר תפקידים בקישור, וכבש 25 שערים ב-65 הופעות במדי הארטס אוף אוק במדיה שיחק עד לפני כשנה.

1,700 כרטיסים הוקצו לאוהדים למשחק בבלומפילד

עוד במכבי חיפה, בעקבות ההחלטה לקיים את משחקה הביתי הראשון של מכבי תל אביב בבלומפילד, הוקצו לאוהדי מכבי חיפה כ-1,700 כרטיסים (400 מתוכם לנוער). הכרטיסים יימכרו רק לבעלי מנויים. מכיוון שרובם מעוניינים לרכוש כרטיס, מחר _12:00) תיערך הגרלה והזוכים יקבלו הודעה במייל הפרטי שלהם. להגרלה ניתן להירשם דרך האתר הרשמי של מכבי חיפה. "אנו מתנצלים מראש בפני אלה שחפצים להיות במשחק ולא יהיו עקב הכמות המוגדרת ובטוחים כי יעודדו אותנו ויחזיקו אצבעות", נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully