וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר לוחץ להחתים קשר אחורי, קשר גאנה מועמד

5.7.2012 / 10:10

המאמן רוצה רכש לפני המחנה, עובד אנסה ששיחק בנבחרת גאנה על הכוונת. גורם: "סיכוי גדול שמויאל יגיע אם בית"ר לא תימכר"

במכבי חיפה מנסים לצרף את קשר אחורי עד היציאה למחנה האימונים בעוד פחות משבועיים. בינתיים, הולכת ומתבהרת התמונה לגבי צירופו של קובי מויאל. עטר רוצה את קשר בית"ר ירושלים בקבוצה, וגם את ניקולאס אולמדו הארגנטינאי. עד אתמול העריכו במועדון שאחד מהם יצטרף, אולם מדובר בעסקאות לא פשוטות.

בית"ר, כידוע, מעוניינת בעסקת חילופי שחקנים שכוללת גם חצי מיליון יורו. מתוך שיחות בין המועדונים עולה כי הצדדים משהים את העסקה עד שהמדיניות הכלכלית של בית"ר תתבהר. "הסיכויים שמויאל יעבור לחיפה גדולים יותר במידה ובית"ר תצטרך להימנע מהליך פירוק ולמכור שחקנים, או אם לא תמצא רוכש פוטנציאלי שיוכל להשקיע מיליוני שקלים בקבוצה", הבהיר זאת היטב אמש גורם בחיפה. בחיפה שוקלים לאייש את עמדת הקשר האחורי בעזרת שני שחקנים, על מנת שתהיה תחרות גדולה בדומה לחלק הקדמי. הקשר חן עזרא, שחיפה הגיעה עימו לסיכום על רכישת 25 האחוזים הנותרים בחוזהו, יתחרה על חולצת ההרכב.

בימים האחרונים הוצע לקבוצה הקשר הגנאי עובד אנסה (25), שרשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של ארצו. בחיפה כבר צפו בקלטות של השחקן ושוחחו עם סוכניו, במטרה להביאו להתרשמות בתוך שבועיים. אנסה רשם 17 הופעות במדי הנבחרת הצעירה ונחשב לשחקן בולט בארצו, שמסוגל לשחק במספר תפקידים בקישור, וכבש 25 שערים ב-65 הופעות במדי הארטס אוף אוק במדיה שיחק עד לפני כשנה.

גם החלוץ הגנאי עמנואל באפור (23), שהיה מלך שער הליגה הגנאית בעונה החולפת, הוצע גם הוא להנהלת הקבוצה. בתקשורת האפריקאית הוזכר כי באופור חתם לאחרונה בממלודי סנדאונס, ולכן לא ברור האם יוכל להיבחן.

במקביל, בחיפה לא ממתינים לסארי פלאח ולא בונים עליו לעונה הקרובה. אם הוא יחזור לישראל, חיפה תציע אותו לבית"ר ירושלים ובני סכנין. איציק כהן, שהיה שחקן סגל בנבחרת בעידן לואיס פרננדז, אמור להחליף אותו במקרה כזה. יחד עם זאת, מקורבי השחקן בטוחים כי גם אם לא ישחק בואסלוי, יחתום בקבוצה אחרת. "אם הוא לא ישחק ברומניה, סביר להניח שהוא ישחק בבלגיה, ואם לא אז בפולין", אמר מקורב לשחקן. גנט, סטנדרט ליאז' וויסלה קרקוב כבר הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

סוכנו של טאלב טואטחה, דדה חדד, נפגש אתמול (רביעי) עם ראשי מכבי חיפה, הנשיא יעקב שחר ופרקליט המועדון אודי שוכטוביץ, ולמרות ההתקרבות הצדדים טרם הכריזו על חתימה. השחקן קיבל הצעה לחמש שנים, בשכר המוערך בכ-40 אלף שקל בחודש ובמסגרת העסקה אמור להיקבע גם תג מחיר של בין 1.5 ל-2 מיליון יורו. כפי שפורסם בחודש אוקטובר, טואטחה סיכם עקרונית לחמש שנים בחיפה, אך לאחר מכן ביקש לשדרג את שכרו ביחס להצעה הראשונית שהוגשה ומאז הצדדים מנהלים משא ומתן כדי לנסות ולהגיע לעמק השווה. שאר פרטי החוזה יהיו ללא שינוי. לאחר שבעה חודשים של נתק הוחלט לחזור אל שולחן המשא ומתן וכעת צפויה החתימה על החוזה המשופר. כזכור, טואטחה חזר היום לאימון לאחר שהחרים את אימון הפתיחה ועד אתמול נעדר מהתכנסויות הקבוצה.

לאחר שייחתם ההסכם, לא מן הנמנע כי פ.צ קלן הגרמנית תיכנס למשא ומתן על רכישתו של טואטחה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הגרמנים ביקשו לנהל משא ומתן לצירופו. נציגי קלן הבהירו כי הם רוצים מאוד את טואטחה וייתכן שינסו לצרפו גם בינואר, אם כי בשלב זה חיפה מתנגדת לשחררו בהשאלה.

מאמן הקבוצה ראובן עטר נכח היום באזכרה לזכרו של שוער העבר אבי רן ז"ל. בתום האזכרה הזמין המאמן את מנהל הקבוצה בשנות ה-80', יענקל'ה מעיין, לאימון הקבוצה. מעיין סיפר על מורשתו של רן והטרגדיה שעבר. הקפטן יניב קטן: "אבי רן היה סמל גדול וסיפור חייו ילווה לעד את מועדון כדורגל מכבי חיפה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully