וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלן רוצה את טואטחה, אלקי לרנקה את תמיר כהן

17.6.2012 / 12:59

הגרמנים ביקשו רשמית לנהל מגעים עם מגן מכבי חיפה. הקשר יעזוב לקפריסין? חן עזרא סיכם, יקבל אחוזים מכרטיסו

הקבוצה הגרמנית פ.צ קלן שלחה הבוקר (ראשון) בקשה רשמית להנהלת מכבי חיפה לנהל מגעים עם המגן טאלב טואטחה, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט. בהנהלת הירוקים אישרו את הידיעה ואמרו הבוקר כי טרם התייחסו להצעה. קלן ירדה העונה לליגה השניה בגרמניה והיא מחפשת מגן שמאלי. בהצעה לא הוזכרו פרטים כספיים, אך קלן ביקשה לבדוק האם היא רשאית לפתוח במו"מ עם השחקן.

עדיין לא ברור האם חיפה תסכים לשחרר את המגן, שמבוקש גם בבלגיה, למרות שכבר החתימה הקיץ מגן שמאלי נוסף, את שמואל שיימן. בסביבתו של טואטחה אמרו היום: "אם התקבלה הצעה, מי שיצטרך לקבל החלטה בנושא הוא מועדון מכבי חיפה בשיתוף המאמן ראובן עטר, שהוא הסמכות המקצועית עליונה".

הקשר חן עזרא, שתנאי השכר שלו סוכמו כבר בשבוע שעבר, צפוי לחתום בהמשך היום או לכל המאוחר מחר במכבי חיפה. עזרא יקבל חוזה לארבע שנים בשכר של 160 אלף דולר לעונה. סכום ההעברה יהיה כצפוי 800 אלף יורו כאשר השחקן יקבל אחוזים מסוימים מכרטיסו כשהדבר נתון למו"מ בין שני המועדונים ועזרא עצמו. ייתכן ונתניה תדרוש בנוסף השאלה של שחקן או שניים, כאשר שם שעומד על הפרק הוא זה של החלוץ שלומי אזולאי, במידה וישוחרר.

עזרא, 23, כבש אשתקד 12 שערי ליגה במדי נתניה ועזר לה לסיים במקום הרביעי. מכבי חיפה תהיה התחנה השלישית בקריירה של הקשר המוכשר והוא יהיה הרכש השלישי של הירוקים הקיץ אחרי שיימן ועודד אלקיים.

ראובן עטר מנסה כעת לקדם את עסקת ניקולס אולמדו. הקשר הארגנטינאי של גודוי קרוס התבטא אתמול בארגנטינה כי ישמח לשחק בישראל, אך העסקה טרם הושלמה. מי שמתווך בעסקה הוא סוכן השחקנים פיני זהבי, באמצעות אנשי הקשר שלו בארגנטינה. ההערכה היא שמעורבותו של זהבי תקל על התהליך והשחקן יסכם בקרוב. מועמדותו של ברק יצחקי תיבדק במהלך השבוע. עטר רוצה את השחקן מאוד, אבל בחיפה טענו אתמול שמרכיב השכר מהווה חלק חשוב בהחלטה.

תמיר כהן בדרך לקפריסין?

תמיר כהן נמצא במגעים מתקדמים עם אלקי לרנקה הקפריסאית, כך על פי דיווחים בתקשורת באי השכן. שיחות בין הצדדים תפסו תאוצה בימים האחרונים ועל פי הדיווח, כהן עשוי להגיע בימים הקרובים לקפריסין להתרשם מהמועדון וייתכן שיחתום על החוזה. כידוע, לקשר הישראלי חוזה לשלוש שנים נוספות במכבי חיפה ולמרות העונה המאכזבת שעבר, המאמן ראובן עטר לא ממהר לשחררו מהסגל והוא זומן לפתיחת האימונים ב-26 ביוני.

עוד נטען בקפריסין כי באלקי מאוד מעוניינים בשחקן ומוכנים לשלם הרבה כסף על מנת להנחיתו במועדון. באלקי שיחק אשתקד הקשר רועי בקל, שגילה יכולת טובה מאוד ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. בעבר אימן בקבוצה יצחק שום ושיחק בה המגן חיים מגרלשווילי.

כהן בן ה-28 גדל במכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים שלה עד ינואר 2007, אז עזב לאחר שחל פיחות משמעותי במעמדו. הוא שיחק שנה במכבי נתניה, הפך לאחד מהשחקנים המרכזיים בקבוצה וקיבל זימון בכורה לנבחרת הבוגרת של ישראל, ובינואר חתם בבולטון האנגלית. כהן רשם בשלוש וחצי העונות הבאות 58 הופעות בכל המסגרות בקבוצה האנגלית ובקיץ שעבר סיים את חוזהו וחתם במכבי חיפה. הקשר האחורי, שעדיין התמודד עם מותו הטראגי של אביו, אבי כהן, בדצמבר 2010, חווה עונה קשה בקרית אליעזר, סבל מפציעה ארוכה ובסך הכל שותף ב-15 משחקים, כשההופעה האחרונה שלו היא בדצמבר 2011.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully