וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: שער ובישול לרפאלוב בניצחון ברוז'

הבלגים טיילו ל-0:3 בחוץ על דבצרן, הישראלי כיכב. ליברפול ניצחה 0:1 את הארטס, אינטר, האנובר ובילבאו קרובות לבתים

נו, טוב. הרבה מתח לא יהיה לנו במשחקי הגומלין של פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. סגנית אלופת הליגה האירופית בילבאו דרסה 0:6 את הלסינקי, כשגם אינטר (0:2 בחוץ על ואסלוי), לאציו (0:2 בחוץ על מורה), האנובר (3:5 על שלאסק בחוץ), פ.ס.וו איינדהובן (0:5 בחוץ על זטה), מארסיי (1:2 בחוץ על שריף) וליברפול (0:1 על הארטס בחוץ) קרובות מאוד לשלב הבתים במפעל. גם בגזרת הישראלים, הערב נראה טוב. ליאור רפאלוב כבש ובישל ב-0:3 הקל של קלאב ברוז' מול דברצן בחוץ. על החגיגה האירופית העיבו המהומות לפני המשחק בין פאוק סלוניקי לראפיד וינה (1:2), שכללו מטחים של זיקוקים מהיציעים לעבר המגרש.

צפו במהומה הגדולה לפני המשחק של פאוק מול ראפיד וינה

אתרומוטיס - ניוקאסל 1:1

דווקא אחרי שפתחו נהדר את העונה בפרמיירליג, המגפייז של אלן פארדיו הסתבכו ביוון, אך חילצו תוצאה סבירה לקראת הגומלין. דניס אפסטיין נתן ליוונים, שסיימו את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה המקומית והגיעו לגמר הגביע, יתרון מפתיע בדקה ה-24, לפני שריאן טיילור איזן בדקה ה-45 והרגיע את הרוחות אצל האנגלים, שיקוו להשלים את המשימה בסט ג'ימסס פארק.

שריף טיראספול - מארסיי 2:1

התכולים עברו עונה קשה אך הגיעו לאירופה בזכות הזכייה בגביע הליגה הצרפתי, ועשו צעד גדול לעבר שלב הבתים עם ניצחון חוץ במולדובה. ג'ורדן איוו נתן למארסיי יתרון בדקה ה-18, לפני שטומיסלב פאיוביץ' איזן למקומיים, שהודחו במוקדמות ליגת האלופות על ידי דינמו זאגרב, בדקה ה-26. הצרפתים לא הסתפקו בשער חוץ אחד והשיגו את הניצחון בדקה ה-53 מרגליו של אנדרה פייר ג'יניאק, והם נראים בדרך הבטוחה לעלייה.

שלאסק - האנובר 5:3

הקבוצה של מירקו סלומקה, שהגיעה בעונה שעברה עד לרבע הגמר במפעל ותפתח את העונה הגרמנית מול שאלקה ביום ראשון, שמטה יתרון 1:3 במחצית וספגה פעמיים בדרך ל-3:3, אך הצליחה בסופו של דבר להשיג שער ניצחון בדרך ל-3:4, שמקרב אותה מאוד לשלב הבתים שנה שנייה ברציפות. ליאון אנדראסן (7 ו-82), יאן שלאודרף (25), לארס שטינדל (40) ומנואל שמידבאך (85) כבשו להאנובר, תומאש יודלוביץ' (34), סילבסטר פאטיוק (54) ופרמז'יסלב קזמירצ'אק (61) כבשו לקבוצה הפולנית.

ואסלוי - אינטר 2:0

גם הנראזורי, שאכזבו מאוד בשלב המוקדמות הקודם כשהפסידו בבית 2:0 להיידוק ספליט, הצליחו לעשות את העבודה שלהם ואפשר לומר בביטחון כמעט מלא שהבטיחו את עלייתם לשלב הבתים (על אף שבשלב הקודם ניצחו 0:3 בחוץ וכמעט הודחו). אסטבן קמביאסו כבש את הראשון לאינטר בדקה ה-23 ורודריגו פלאסיו השלים.

הארטס - ליברפול 1:0

המייטי רדס, שפתחו את העונה בפרמיירליג עם תבוסה 3:0 לווסט ברומיץ', הצליחו להתאושש מעט עם ניצחון צפוי 0:1 על הארטס הסקוטית, שמקרב אותם מאוד לשלב הבתים. גם הפעם ליברפול לא הצליחה לכבוש, אבל לשמחתו של ברנדן רוג'רס, אנדי וובסטר כבש שער עצמי בדקה ה-78 וסידר לאדומים (היום בשחור) קצת אוויר לנשימה וככל הנראה גם כרטיס לשלב הבתים בליגה האירופית לאחר שנה בה לא הופיעו באירופה.

מורה - לאציו 2:0

הסנסציה מסלובניה, שפתחה את העונה עם חמישה הפסדים ותיקו בשישה מחזורים אך הצליחה להדיח מאירופה כבר את צסק"א סופיה וארסנל קייב, קרובה לסיום דרכה במפעל אחרי הפסד 2:0 די צפוי ללאציו. הקבוצה מרומא לא נתקלה בקשיים מיוחדים ונהנתה משערים של הרנאנס הברזילאי (31) ומירוסלב קלוזה הגרמני (59) והיא נראית בדרך הבטוחה להופעה שנייה ברציפות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

בילבאו - הלסינקי 0:6

כנראה שגם בחלומות הכי רעים שלהם, הפינים לא חלמו על כזו תבוסה מסגנית אלופת הליגה האירופית. בילבאו, שהפסידה במחזור הפתיחה בליגה הספרדית 5:3 לבטיס ועדיין נטולת פרננדו יורנטה וחאבי מרטינס שעשויים לעזוב אותה בקרוב, פשוט רדסה את הלסינקי האומללה 0:6 ואפשר לומר במשנה זהירות שהיא הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופית. אריץ אדוריץ, שנרכש מוולנסיה, כבש (25 ו-51), מרקל סוסאטה (31 ו-57), סוטו איניגו פרס (42) ואנדוני איראולה (85) השלימו את הטיול הקל.

דברצן - קלאב ברוז' 3:0

ליאור רפאלוב וחבריו, שהודחו בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, נראים בדרך הבטוחה לשלב הבתים של הליגה האירופית שנה שנייה ברציפות. הקשר הישראלי, שפתח את העונה בבלגיה בצורה נהדרת, המשיך במומנטום גם באירופה כשכבש ובישל ב-0:3 של הקבוצה קלאב ברוז' בחוץ מול דברצן ההונגרית. רפאלוב בישל את הראשון לג'ונתן בלונדל בקרן בדקה ה-58 וכבש את השני בדקה ה-77 מבישול של אותו בלונדל בדיוק. קרלוס באקה השלים את הניצחון הגדול בדקה ה-90. לואיס ראמוס מדברצן הורחק בדקה ה-45.

משחקים נוספים:

אנז'י מחצ'אלקה - אלקמאר 0:1
לאנז'י: לסינה טראורה (60)

אי"ק סולנה - צסק"א מוסקבה 1:0
לצסק"א: קייסוקה הונדה (61)

לוצרן - גנק 1:2
ללוצרן: דימיטר רנגלוב (7), אדריאן וינטר (71), לגנק: ילה ווסן (12)

פיינורד - ספרטה פראג 2:2
לפיינורד: מיקל נלום (60), אנאס אכאבר (90), לספרטה פראג: וצלאב קאדלץ (23 ו-27)

הכוכב האדום בלגרד - בורדו 0:0

הורסנס - ספורטינג ליסבון 1:1
כבש להורסנס: מרטין שפלמן (15), לספורטינג: אנדרה קאריז'ו (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully