וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בריאן כהן סיכם לשנתיים

22.8.2012 / 10:29

הגארד היהודי-אמריקאי ששיחק במכללת באקנל בארבע השנים האחרונות הצטרף. גרינברג: "הוא שחקן חזק מנטאלית ופיזית"

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על סיכום עקרוני עם הגארד היהודי-אמריקאי בריאן כהן, שישחק בקבוצה בשתי העונות הקרובות. כהן (23) הוא בוגר מכללת באקנל בארבע השנים האחרונות. בשנתו האחרונה הוא נבחר לחמישייה השנייה של העונה בליגת הפטריוט עם ממוצעים של 6.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו- 2.4 אסיסטים ב-27.6 דקות ב-33 משחקים.

כהן הוא היחיד בהיסטוריה של ליגת הפטריוט שזכה בתואר עונתי כלשהו שלוש פעמים, כאשר הוא נבחר לשחקן ההגנה של העונה בשלוש עונות שונות. הוא אחד משבעה שזכו להישג דומה בהיסטוריה של ליגת המכללות הבכירה. הוא עזר להוביל את באקנל לשתי אליפויות רצופות של ליגת הפטריוט והעפיל עימה לטורניר ה-NCAA ב-2011 וה-NIT ב-2012.

הגארד המתנשא לגובה 1.98 מטר מעולם לא החמיץ משחק ומחזיק בשיא המכללה עם 130 משחקים בקריירה בקצת פחות מ-30 דקות למשחק. כהן מדורג 25 בין קלעי כל הזמנים של באקנל עם 1,102 נקודות קריירה, ומדורג שמיני באסיסטים עם 313. "בריאן כהן עושה קצת מכל דבר, שחקן הגנה מצטיין, מוביל כדור ומוסר ברמה טובה", אמר מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. "הוא שחקן חזק מנטאלית ופיזית, שמבצע הרבה פעולות קטנות שלא תמיד מופיעות בדף הסטטיסטיקה אך עוזרות לקבוצה לנצח".

"אנו שמחים על חתימתו של בריאן כהן במכבי חיפה", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "אנו ממשיכים לגייס מטובי השחקנים היהודים-אמריקאיים, ואנו גאים שמכבי חיפה ממשיכה במסורתה כמובילה בהבאת שחקנים יהודים-אמריקאיים לעשות עלייה לישראל".

כהן, יליד הנטינגטון וואלי בפנסילבניה, שיחק עבור נבחרת ארצות הברית במשחקי המכבייה לשנת 2009, קלע במספרים דו-ספרתיים בארבעה מתוך שישה משחקים, ועזר להוביל את נבחרת ארה"ב לזכייה במדליית הזהב. כהן יעשה עלייה וישחק כישראלי החל מהעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully