וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ג'יימי סקין וכריס אלן חתמו לעונה

22.8.2012 / 10:06

פורוורד עירוני אשקלון מצטרף באופן רשמי לאשדוד, שצירפה גם את הגארד שעבר ממישיגן סטייט לאיווה סטייט (24, 2.05)

מכבי אשדוד הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתם של הפורוורד ג'יימי סקין והגארד כריס אלן, והיא רחוקה החתמת גבוה אחד מסגירת הסגל לקראת העונה הקרובה. בעוד המגעים עם סקין היו ידועים ופורסמו בעבר, את השיחות עם אלן ניהלו באשדוד בשקט, והחתימה הסופית הגיעה רק היום בבוקר. בנוסף פנתה הקבוצה לסנטר גלבוע/גליל ג'וזף ג'ונס, אך בשלב זה השחקן לא מעוניין להגיע לדרום.

סקין (24, 2.05) החל את לימודיו במכללת וויק פורסט בשנת 2006 אך אחרי שנתיים שלא קיבל הזדמנות עבר לוירג'ינה קומונוולת', כשבעונתו האחרונה במכללה הגיע עם הקבוצה עד לפיינל פור המכללות בהפתעה גדולה תוך כדי שהוא רושם ממוצעים נפלאים של 15.7 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בעונה שעברה היה סקין אחד השחקנים היותר מבוקשים בשוק השחקנים ולבסוף נחת בוילרבאן הצרפתית, אך לא קיבל הזדמנות והפך לשחקן ספסל. בצרפת החליטו לשחררו והוא הגיע לעירוני אשקלון במקומו של ריימר מורגן הפצוע. ב-19 משחקים במדי הקבוצה הדרומית רשם סקין 9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע.

אלן (24, 1.90) החל את לימודיו בשנת 2007 במישיגן סטייט הגדולה והפך בשנתו השלישית לשחקן חמישייה. בסוף עונת 2009/10 נזרק אלן ממישיגן סטייט בשל עבירות שונות על חוקי המכללה ועבר לאיווה סטייט. את עונת 2010/11 העביר מחוץ למגרשים בעקבות חוקי ה-NCAA ובעונה שעברה היה טוב מאוד במדי מכללתו החדשה כשרשם 12.2 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

מלבד סקין ואלן כולל הסגל של אשדוד עד כה את הפוורורד קני גבריאל, והישראלים משה מזרחי, דרור חג'ג', רובי בוסטיין, דניאל גור אריה וגלעד קרני. הקבוצה צפויה להחזיר לסגל גם את הרכז המקומי יוני דרעי.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully