וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד מאוכזבת מנאני, וולבק האריך את חוזהו

הפורטוגלי איכזב נגד אברטון, ויוחלף על ידי אשלי יאנג. החלוץ דני וולבק חתם לארבע שנים ואמר: "לשחק כאן זה כל מה שרציתי"

מנצ'סטר יונייטד לא יודעת כל כך איך להתמודד עם נאני. הקשר הפורטוגלי שהציג יכולת חלשה ביום שני האחרון בהפסד 1:0 לאברטון אמור לאבד את מקומו בהרכב לקראת המחזור הבא מול פולהאם בשבת, כשאשלי יאנג יחליפו, אבל מעבר לכך, ב'סאן' מדווח הבוקר (רביעי) שהפורטוגלי עולה ליונייטד על העצבים.

"המועדון לא חושב שהיכולת שלו מסוף העונה שעברה שמה אותו בעמדה חזקה להתמקחות לגבי חוזה חדש", סיפר גורם ביונייטד. מצד השחקן נדמה שהוא החל להיות מתוסכל בשל העובדה שהשיחות לגבי חוזה חדש לארבע שנים לא מתקדמות. "הייתה כוונה לתת לו חוזה חדש לארבע שנים", הוסיף אותו גורם, "אבל הדרישות הראשוניות מצידו היו מוגזמות. כרגע יונייטד תשמח להשאיר את זה לקיץ הבא אלא אם הדרישות שלו יירדו משמעותית. בכל מקרה, לא נמכור אותו אלא אם נקבל תמורתו סכום דמיוני".

לנאני נותרו שנתיים לחוזה, כשהוא משתכר כ-90 אלף ליש"ט בשבוע, אבל הדרישות שהוא הציג בפני ראשי המועדון עמדו על 130 אלף ליש"ט לשבוע. כזכור, זניט סנט פטרסבורג הביעה עניין לקלוט אותו, אבל יונייטד לא תשקול לשחרר אותו אלא אם תקבל תמורתו לפחות 25 מיליון ליש"ט.

בתוך כך, יונייטד החתימה אתמול את המגן השמאלי ההולנדי אלכסנדר בוטנר אחרי שהקבוצה שילמה לוויטסה ארנהיים כ-4.5 מיליון ליש"ט. ההולנדי שעבר בדיקות רפואיות חתם לחמש שנים. הסקאוט של יונייטד אד ואן סטיין הודה שבוטנר היה המגן השמאלי השלישי או הרביעי בטיבו בליגה ההולנדית בעונה החולפת. "בכל עונה יונייטד מבקשת מכל הסקאוטים באירופה רשימת שחקנים", הסביר ההולנדי. "הם מבקשים להכין את חמשת השחקנים הטובים ביותר בליגה בכל עמדה. בוטנר היה מספר שלוש או ארבע ברשימה שלי".

*השאלה שהעסיקה רבים לאחר החתמתו של רובין ואן פרסי, הייתה מה המשמעות של זה לשאר החלוצים שכבר בסגל של מנצ'סטר יונייטד. אחד מאותם חלוצים הוא דני וולבק, שהאריך את חוזהו היום (רביעי) בשדים האדומים לארבע שנים. וולבק אמר לאחר החתימה: "לשחק במנצ'סטר יונייטד זה כל מה שרציתי לעשות מאז מעולם, אני אוהד את המועדון הזה כל חיי". סיר אלכס פרגוסון הגיב להחתמה: "דני הוא שחקן שעשה התקדמות פנטסטית בשנים האחרונות, הוא הפך לשחקן חשוב מאוד אצלנו, כמו שתעיד ביכולת שלו בליגת האלופות. עתיד מזהיר עומד לפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully