וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסלוי הציעה חצי מיליון יורו על פלאח, מכבי חיפה סירבה

22.8.2012 / 8:32

מדובר באופציית רכישה במסגרת הסכם השאלה. השחקן יבקש לקבוע תג מחיר בבוררות. בני יהודה פנתה שוב לאיציק כהן

אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני וממתינים להחלטה באיזה איצטדיון ייערך המשחק. אם המשחק ייערך בבלומפילד, תיערך מחר הגרלה בין רוכשי המנויים לגבי רכישת כרטיסים במכירה מוקדמת, משום שמספר המקומות באיצטדיון יהיה מוגבל. החלוץ ויאם עמאשה שנפגע במשחק האחרון נמצא בספק למשחק. בכל מקרה, עטר שוקל לפתוח בהרכב עם דינו אנדלובו, שיחד עם חן עזרא נמצא בכושר מצוין.

בעניין אחר: היום תתקיים הבוררות בין מכבי חיפה לסארי פלאח. כזכור, עוד בחודש שעבר החליט פלאח לפנות לבורר חיצוני במטרה להשוות את שכרו לשכר השחקנים הצעירים במכבי חיפה, הנאמד בכ-120 אלף דולר. השחקן שוחרר מצה"ל ודורש גם מענק חתימה במסגרת שדרוג ההסכם עימו. כפי שפורסם אתמול, ואסלוי החליטה להגדיל את הצעתה ל-100 אלף יורו תמורת השאלה, אך בין הצדדים קיימים כרגע פערים לגבי סעיף הרכישה העתידי.

הבוקר התברר כי חיפה דורשת מיליון יורו תמורת השחקן, בעוד שהרומנים מוכנים להציע חצי מיליון יורו. בסביבתו של השחקן מאמינים שבבוררות ייקבע תג מחיר נמוך יותר, בעוד שבחיפה כלל לא עוסקים בעניין תג המחיר, ומעוניינים להשאילו תמורת חתימה על חוזה ארוך טווח. את מכבי חיפה מייצג בבוררות פרקליט המועדון והדירקטור, עו"ד אודי שוכטוביץ.

כזכור, בפלאח מעוניינת גם בני יהודה. פרקליטו של השחקן, עו"ד ואליד שנאן, אמר הבוקר: "אנחנו מבקשים סעד זמני כדי לאפשר לסארי פלהתאמן בקבוצה אחרת, בארץ או בחו"ל. בנוסף, אנחנו טוענים כי ההסכם מקפח ויש לשחרר אותו מן ההסכם או לקבוע תג מחיר עבורו". במקרה שלשחקן יתפאשר להתאמן בקבוצה אחרת, הוא עשוי להתאמן בשורות הזהובים עד שתסתיים הבוררות בעניינו.

בתוך כך, בבני יהודה מפעילים לחצים על איציק כהן להצטרף לקבוצה ושוחחה שוב בעניין עם סוכניו. יש לציין כי במסגרת עסקת פיראס מוגרבי שבינתיים לא יוצאת אל הפועל, הביעה מכבי נתניה רצון לקלוט את אחד הבלמים. ייתכן וגם אם העסקה לא תצא אל הפועל, נתניה תפנה לחיפה על מנת לנסות ולהשאיל את אחד מהם.

בצל הדברים הקשים שהשמיע אתמול בנוגע להתנהלות סביב שחרורו, החלוץ מוחמד גדיר המריא לבלגיה ויעבור בדיקות רפואיות אצל העולה החדשה והאחרונה בטבלה, בוורן. כזכור, אתמול אמר גדיר לוואלה! ספורט: "לא הבנתי למה מכבי חיפה חיפשה שחקנים אחרים בחוץ, כנראה שהם חושבים שאותם שחקנים שהם רצו טובים ממני או מסלליך. אני שחקן שגדל במכבי חיפה, יהיה לי קשה לצאת ממכבי כי צמחתי משם. למדתי שכשאתה טוב כולם רודפים אחריך, אבל כשיש ירידה אתה רואה את האנשים שעומדים מולך וחלק שמו רגליים. יש אנשים במערכת שהעדיפו שחקנים אחרים עליי. אני מאוד מאוכזב".

המאמן ראובן עטר עדיין לא הגיע להחלטה לגבי קשר אחורי זר. נראה כי היכולת הטובה של תמיר כהן מונעת מחיפה למהר. הקשר הגנאי עובד אנסה שוב הוצע למועדון על ידי פיני זהבי. מדובר בשחקן מרכז שדה בעל אופי התקפי. בשלב זה, הקשר הפורטוגלי נונו קואליו לא יגיע לקבוצה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully