וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר: "כשאתה טוב רודפים אחריך, בירידה שמים רגליים"

21.8.2012 / 12:15

השחקן על ההתנהלות שהובילה לשחרורו: "כנראה שחשבו ששחקנים בחוץ טובים ממני ומסלליך. קשה להתקדם מהספסל"

אדריאן הרבשטיין

צפו באייל גולסה בראיון לקראת פתיחת העונה

בתחילת דרכו, מוחמד גדיר סומן כאחד הכישרונות הצעירים המבטיחים של מכבי חיפה ואף רשם הופעות רבות במדי הנבחרת הצעירה. אך אתמול (שני) החלוץ חתם על חוזה לארבע עונות בקבוצה, וייצא בימים הקרובים לבדיקות רפואיות בבוורן הבלגית, ובכך הוא עוזב רשמית את המועדון. גדיר בן ה-21 טרם סיכם שם את תנאיו. היום, מתראיין גדיר לראשונה מאז שחרורו לוואלה! ספורט ותוקף את התנהלותה של מכבי חיפה בעניינו: "קרו הרבה דברים שגרמו לי לעזוב את מכבי חיפה, לא יכול להצביע על דבר ספציפי", אמר הבוקר גדיר לוואלה! ספורט. "מבחינה מקצועית, קשה לשחק רבע שעה במשחק ולהתקדם".

"ראיתי מצב שראובן עטר לא רואה אותי כשחקן הרכב, לא הבנתי למה חיפשו שחקנים אחרים בחוץ, כנראה שהם חושבים שאותם שחקנים שהם רצו טובים ממני או מסינטאיהו (סלליך, א"י)" הוא הוסיף. "אני שחקן שגדל במכבי חיפה, יהיה לי קשה לצאת ממכבי כי צמחתי משם. למדתי שכשאתה טוב כולם רודפים אחריך, אבל כשיש ירידה אתה רואה את האנשים שעומדים מולך וחלק שמו רגליים. יש אנשים במערכת שהעדיפו שחקנים אחרים עליי".

"כל שחקן שעוזב קבוצה כי הוא לא מקבל קרדיט הוא מאוכזב, אבל אני מאוד מאוכזב", המשיך גדיר. "במחנה ראובן נתן לי להבין שאני יכול להיות אולי שחקן שלישי. אני לא יודע מה זה שחקן שלישי, ספסל או יציע". על סינטאיהו סלליך אמר: "אני חושב שהיה לו מקום בהרכב של מכבי חיפה, שהוא יכל להישאר ולהיאבק. אבל גם הוא לא היה בחשיבה של המאמן, שזה לגיטימי מבחינתו. אם אני אהיה טוב, עוד אחזור. אני מתכוון להמריא לבלגיה להתרשמות מהמועדון ובדיקות רפואיות, ולחזור בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully