וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו די מתאו: "כרגע בניון הוא חלק מהסגל"

באנגליה מדווחים שהקשר הישראלי מקווה שצ'לסי תפחית את דרישתה לקבל 3 מיליון ליש"ט, אך מאמנו לא ממהר לוותר עליו

עשרה ימים נותרו לפני סגירת חלון ההעברות האירופי, ועתידו של יוסי בניון עדיין מעורפל. על פי דיווח ב-'דיילי מייל', הקשר הישראלי של צ'לסי חושש שדרישתה של אלופת אירופה לקבל 3 מיליון ליש"ט תמורתו מטרפד את האפשרות שיעזוב, למרות שהובהר לו שהוא לא חלק מהתכניות של רוברטו די מתאו.

"כרגע זה בסך הכל נושא של בחירת סגל.", התייחס די מתאו למעמדם של בניון ושל פלורן מאלודה שנמצא בסיטואציה דומה." יש לנו בקבוצה תחרות גדולה על כל עמדה, וכולם נאבקים על אותם מקומות. אני נוטה לדבר עם כל השחקנים, אנחנו מנהלים שיחות וכרגע הם חלק מהסגל. נצטרך לחכות ולראות אם זה יישאר כך, אבל עד שמשהו ישתנה או שחלון ההעברות ייסגר, הם חלק מאיתנו".

בניון בן ה-32 חזר הקיץ לצ'לסי לאחר עונת השאלה בארסנל, בסיומה החליטו התותחנים לא לממש את האופציה לרכישת כרטיסו. הקשר הישראלי היה חלק מסגל צ'לסי במהלך טרום העונה ושותף במשחקי ההכנה, אך למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה, הוא לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי (3:2) ולא למחזור הראשון בפרמיירליג מול וויגאן (0:2). במהלך כל הקיץ נפוצו ידיעות על קבוצות שמעוניינות בשחקן וביניהן: פולהאם, ק.פ.ר אברטון ופיורנטינה

האם התחנה הבאה של בניון תהיה בליגה האיטלקית?

ניר ביטון נבחן בטוטנהאם, גם וילה ואברטון בתמונה

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully