וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: ניצחונות למונטנגרו וסרביה

שתי הנבחרות מהבלקן המשיכו לבסס את מעמדן בפסגת בית א'. הסרבים ניצחו 71:93 בסלובקיה, אסטוניה - מונטנגרו 77:64

נבחרות מונטנגרו וסרביה השיגו ניצחונות חוץ הערב (שלישי) במשחקיהן במסגרת בית א' במוקדמות אליפות אירופה בכדורסל, ועשו עוד צעד בדרך להבטחת שני המקומות הראשונים שמוליכים אוטומטית לטורניר. סרביה ניצחה 71:93 בסלובקיה, מונטנגרו שמרה על מאזן מושלם עם 64:77 באסטוניה וישראל שמשחקת באותו בית, ממשיכה להיראות כמי שתיאלץ להיאבק על המקום השלישי, שאולי יעלה אותה גם כן לאליפות.

סלובקיה - סרביה 93:71

הסרבים התאוששו מההפסד הביתי הדרמטי למונטנגרו והשיגו ניצחון קליל בחוץ, תוך שהם מורידים את הרגל מהגז ברבע האחרון. סלובקיה דווקא נתנה פייט ברבע הראשון, אבל אז החלה סרביה לטוס בזכות משחק מצוין של מילוש תאודוסיץ', שהביא את נבחרתו עד יתרון 27 ברבע האחרון. תאודוסיץ' הוליך את קלעי סרביה עם 15 נקודות (5 מ-8 לשלוש) והוסיף גם 7 אסיסטים, ננאד קרסטיץ' תרם 14. את סלובקיה הוליך אנטון גאבל עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים.

אסטוניה - מונטנגרו 77:64

הנבחרת מהבלקן ממשיכה לשמור על מאזן מושלם, הפעם אחרי ניצחון חשוב בטאלין. המונטנגרים שלטו במשחק מהפתיחה, הוליכו 9:17 בתום הרבע הראשון, וכבר טיפסו ל-9:28 ברבע השני. הפער הדו הספרתי החזיק מעמד גם במחצית השנייה ושוב טיפס ל-19 לקראת הסיום, לפני שהנבחרת הביתית מיזערה מעט נזקים, אך לא נמנעה מהפסד. סואד סחוביץ' צלף 5 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-22 נקודות אצל מונטנגרו ו-ולדימיר דאשיץ' הוסיף 15. גרט דורבק הוביל את אסטוניה עם 16 נקודות.

שבדיה - אזרבייג'ן 79:96

החדשות הטובות של הערב עבור נבחרת ישראל הגיעו דווקא משבדיה, שם הביסה הנבחרת המקומית את אזרבייג'ן 79:96. האזרים, שככל הנראה יתמודדו עם ישראל עם המדורגת שלישית בעלת המאזן הטוב ביותר, נראו טוב עד כה במוקדמות, אך לא הצליחו להתמודד עם רבע אחרון נהדר של השבדים ונחלו הפסד ראשון במוקדמות. כריסטיאן מארקר הוליך את קלעי שבדיה עם 19 נקודות, יונאס ירבקו הוסיף 18, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. את אזרבייג'ן הוליך את המתאזרח ג'ייסי קארול עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully