וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד ווב ישפוט במשחקה של קרית שמונה באלופות

האנגלי הנודע ישפוט את הצפוניים מול באטה בוריסוב (ד', 21:45). יפת ומשיח ישפטו במשחקי ניוקאסל ואיינדהובן

עירוני קרית שמונה מנסה להתרגל לסיטואציה חדשה לחלוטין עבורה, כשהקבוצה המפתיעה משחקת בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, וכעת היא עשויה לחוות רגע תהילה נוסף, לאחר שהשופט הנודע הווארד ווב ישפוט את משחקה מחר (רביעי, 21:45) מול באטה בוריסוב במינסק.

השופט האנגלי השנוי במחלוקת הפך לאחד משופטי הכדורגל המפורסמים בעולם, אם כי לא תמיד מהסיבות הנכונות. זכור במיוחד גמר המונדיאל האחרון, בין הולנד לספרד, אותו ווב שפט וספג ביקורות רבות לאחר המשחק. ווב אף היה השופט במשחק בין טוטנהאם לבולטון השנה, המשחק בו התמוטט פבריס מואמבה ולקה בדום לב. ווב דחה את המשחק דקות לאחר המקרה ובעקבות זאת זכה להכרה על תגובתו המהירה.

גם שני השופטים הישראלים הבינלאומיים הבכירים, אלון יפת ומנשה משיח, שובצו למשחקים מכובדים בליגה האירופית. יפת ינהל את המשחק בין אטרומיטוס היוונית מול ניוקאסל האנגלית באיצטדיון בפרישטרי. יתלווה צוות שופטים ישראלים הכולל את הקוונים עמיחי מוזס ודביר שמעון, כשהשופט הרביעי יהיה אסף קינן.

מנשה משיח נבחר לנהל את משחקה של פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית מול זאטה המונטנגרית ב-30 לאוגוסט. יהיה זה משחק הגומלין בין שתי הקבוצות, שייפגשו לראשונה ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully