וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלכס צ'וברביץ' חתם לשנתיים

21.8.2012 / 10:48

הסנטר ששיחק אשתקד בנתניה וברמת גן, יצטרף לקבוצתו של בראד גרינברג, שאמר: "הוא יוסיף לנו עומק חשוב לקו הקדמי"

מכבי בזן חיפה הודיעה היום (שלישי) כי החתימה את הסנטר הישראלי אלכס צ'וברביץ' לשתי עונות. צ'וברביץ', 26, החל את עונת 2011-12 במדי ריוחה קאלביחו מהליגה הספרדית השנייה, במדיה הופיע ב-9 משחקים ורשם ממוצעים של 3.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ב-12.1 דקות. בהמשך העונה, שיחק צ'וברביץ' בשורות עירוני ר"ג מהליגה הלאומית וסיים את העונה בברק נתניה מליגת העל.

הסנטר המתנשא לגובה 2.12 מ', נבחר לחמישיית הבוסמנים של הליגה הספרדית השנייה לעונת 2010-11 כאשר צבר 10.6 נקודות, 8.4 ריבאונדים (3 בליגה) ב-23.2 דקות ב-28 משחקים במדי אילסקאס אורבן. טרם שנותיו בספרד, הופיע צ'וברביץ' בעונות 2007-10 בליגה הלאומית, ובמהלכן נמנה על שורותיה של גלבוע/גליל לתקופה קצרה בעונת 2008-09.

"אלכס הוא שחקן פנים פיזי ואנרגטי שיודע לרוץ למתפרצות, להשפיע על המשחק כריבאונד, ויוסיף עומק חשוב לקו הקדמי של הקבוצה" אמר מאמן מכבי בזן חיפה, בראד גרינברג. "הוא שחקן שעדיין מתפתח, בעל אופי קבוצתי ותחרותי, ויפתח בפנינו אפשרויות להרכבים גבוהים במיוחד", סיים המאמן. "אנו שמחים על הצטרפותו של אלכס צ'וברביץ' למכבי בזן חיפה. לאלכס יש את המימדים והפוטנציאל להתפתח במהלך העונה", אמר בעלי מכבי בזן חיפה, ג'ף רוזן.

צ'וברביץ' מצטרף לשורות מכבי בזן חיפה תחת הדרכתו של המאמן היהודי-אמריקאי בראד גרינברג, ולצד הקפטן עידו קוז'יקרו, שחקן ה-NBA לשעבר דונטה סמית', הסנטר ג'יימס תומאס, הסווינגמן היווני-אמריקאי פאט קלאת'ס, הרכז פול סטול, הפאוור-פורוורד אנטון שוטבין, הרכז ליאור שגב והפורוורד שון לבנובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully