וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.8

מגן חדש למנצ'סטר יונייטד, אדבאיור שוב בטוטנהאם, עסקה בין מילאן לאינטר וחיזוק גם למאיורקה. כל השמועות וההעברות

העברות

* מנצ'סטר יונייטד השלימה את רכישתו של המגן השמאלי של ויטסה ארנהם, אלכסנדר בוטנר. ההולנדי בן ה-23 חתם עד 2017 אחרי שהשדים האדומים שילמו עליו כ-4.5 מיליון ליש"ט.

* עמנואל אדבאיור, חלוצה הטוגולזי של מנצ'סטר סיטי, עבר באופן רשמי לטוטנהאם, בשורותיה כבש 18 שערים כמושאל בעונה שעברה.

* הושלמה עסקת ההחלפה בין אינטר למילאן: אנטוניו קסאנו וג'אמפאולו פאציני יעשו את הדרך ההפוכה מעבר לכביש, לאחר ששתי הקבוצות יחליפו חלוצים. קסאנו בן ה-30 יעבור לאינטר, שתקבל גם 7 מיליון יורו עבור פאציני.

* רשמית: אייאקס מצרפת את הבלם ניקלאס מויסאנדר, שחקן נבחרת פינלנד, שמגיע מאלקמאר תמורת 3 מיליון יורו ואמור להחליף את יאן ורטונגן, שעבר לטוטנהאם.

* מאיורקה ביצעה רכש מפתיע כשהחתימה לשלוש שנים את פדרו ז'רומל, בלמה הברזילאי של קלן, שקיבלה 3.5 מיליון יורו. בנוסף, מאיורקה צירפה בהשאלה מפיגיירנסה את הבלם אנדרסון קונסייסאו.

* נוריץ' רכשה מטוטנהאם את סבסטיאן באסונג תמורת סכום המוערך בכ-3.75 מיליון ליש"ט (שיא מועדון). הבלם הקמרוני בן ה-26 שנולד בצרפת חתם על חוזה לשלוש שנים.

* הקטור קאנטרוס, קשרה הצעיר והמוכשר של ולס סארספילד, הושאל לעונה אחת לוויאריאל מהליגה השנייה בספרד, שתוכל לרכוש את כרטיסו בסיום העונה.

* פאלרמו שלחה את השוער היווני אלכסנדרוס צורבאס (30) והחלוץ הפרגוואי דניאל מרטינס (18) לגנואה, שבתמורה העבירה את הבלם השוויצרי סטיב פון ברגן (29) שירד ליגה עם צ'זנה בעונה הקודמת.

* בלם נוסף שלא הצליח לסייע לצ'זנה, יוהאן בנלואן הצרפתי, הושאל לעונה אחת לפארמה.

שמועות

* אחרי ג'ק רודוול, מנצ'סטר סיטי קרובה לצרף שחקן אנגלי נוסף. באנגליה מדווחים כי האלופה סגרה כמעט סופית את עסרת העברתו של הקיצוני בן ה-23 סקוט סינקלייר, שיגיע מסוונסי תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* האם מנצ'סטר סיטי תאבד את דויד סילבה? "דיילי מייל" מדווח כי הקבוצה מקיימת מו"מ עם הקשר הספרדי על הארכת חוזהו, שדורש העלאה לשכרו, שכרגע עומד על 130 אלף לשבוע, בעוד השחקן דורש 200 אלף לשבוע. על פי הדיווח, המהלך עשוי לסלול את הדרך שלו מחוץ למועדון.

* הסוכן פבריציו פרארי טוען: עלי סיסוקו, מגן ליון, צפוי לעבור לוולנסיה.

* "GOAL" טוענים שנייג'ל דה יונג קיבל אישור ממנצ'סטר סיטי לעזוב, במידה שתגיע הצעה טובה, ואינטר ההיא המועמדת העיקרית לקלוט אותו.

* באנגליה טוענים כי התקווה של ארסנל להביא את נורי שהאין ספגה מכה, לאחר שהמו"מ עם ריאל מדריד נתקע בנוגע לאופציית הרכישה של השחקן בשנה הבאה. ונגר לאתר הרשמי: "אנחנו רוצים להחתים עוד קשר, ואולי גם עוד מגן, כי אנחנו מרגישים מחסור בחלק מהעמדות".

* ססאר אספיליקואטה, מגן מארסיי, התייחס לאפשרות שיעבור לצ'לסי תמורת 7 מיליון ליש"ט: "המחשבות שלי חלוקות בין מארסיי לצ'לסי, יהיה טוב לשתי הקבוצות אם המעבר יתבצע".

* סוכנו של פרננדו יורנטה: "אפשרות סבירה מאוד שהוא יעבור לפרמיירליג. יש שתי קבוצות שרוצות אותו: אחת בלונדון, אחת במנצ'סטר". מנגד, "Goal" טוענים שיובנטוס צפויה להחתים אותו ב-20 מיליון יורו.

* מרטין שקרטל, שחתם אתמול על הארכת חוזה בליברפול: "רוצה לעשות היסטוריה במועדון וששמי ייחקק בזיכרון האוהדים".

* המאמן רוברטו מרטינס טוען: "ליברפול רצתה אותי בקיץ לפני שהיא פנתה לברנדן רוג'רס, אבל נשארתי בוויגאן כי יש למועדון יושב ראש נדיר".

* ועוד סיפור אחד מרגש: דייב דוז, ששיגע את אנגליה אחרי שהוא ואשתו זכו ב-101 מיליון ליש"ט בהגרלת הלוטו, קנה לעצמו דירה ב-3.5 מיליון ליש"ט סמוך לאיצטדיון סטמפורד ברידג', כדי שיוכל להיות קרוב לאהבתו צ'לסי.

*עוד בצ'לסי: "בילד" הגרמני מדווח כי הקבוצה הלונדונית מעוניינת להחתים את חלוץ באייר לברקוזן, אנדרה שורלה בן ה-21. על פי הדיווח, צ'לסי מוכנה לשלם עבור שורלה סכום של 25 מיליון יורו.

*זניט מעוניינת להחזיר את אנדריי ארשבין לרוסיה מולדתו. הקבוצה הרוסית פנתה לארסנל במטרה לרכוש את החלוץ ואם ברצונה להשלים את העסקה, תצטרך להיפרד מעשרה מיליון פאונד.

*קשר רומא ונבחרת איטליה, דניאלה דה רוסי, הכחיש כי יעזוב את קבוצתו מבירת איטליה. דה רוסי, שהוזכר כמועמד להצטרף למנצ'סטר סיטי אמר: "חלק מהדברים שנכתבו עליי הצחיקו אותי, חלק סתם עיצבנו אותי. אני יכול להבטיח לכולם שביום שארצה לעזוב את רומא, אודיע על כך בפומבי. מעולם לא ביקשתי לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully