וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ברק אברמוב הודיע על עזיבתו

21.8.2012 / 19:45

איש העסקים נפגע מקללות האוהדים והערות של אחד מאנשי המועדון: "מאחל להם הצלחה". דן מורי יצא לחתום בוויטסה

איש העסקים ברק אברמוב, שאמור היה להיות העונה שותפו של משה דמאיו בבני יהודה, הודיע הערב (שלישי) כי הוא עוזב את המועדון. אברמוב העדיף שלא להאריך בדברים ומסר בתגובה: "אני עוזב מסיבות אישיות ומאחל הרבה הצלחה לבני יהודה העונה".

לוואלה! ספורט נודע כי אברמוב, שהעביר בעונה שעברה 1.5 מיליון שקלים בבקרת התקציבים, נפגע מאוד לאחר שספג קללות מאוהדי הקבוצה במשחקי הבית באצטדיון רמת גן נגד שיראק ופאוק סלוניקי. סיבה נוספת קשורה לאחד מעובדי המועדון הקשור למחלקת הנוער, אותו שמע אברמוב אומר לאוהדים: "מי זה אברמוב בכלל? הוא סתם בא לכאן כדי לקבל פרסום ולא שם שקל במועדון".

בנוסף, על פי טענת אברמוב, אחרי אחד המשחקים הגיעו מספר אוהדים לביתו, דבר שגרם לאיש העסקים לחזור בו מהחלטתו להשקיע העונה כסף בקבוצה. אברמוב אמנם לא שהה בבית כשהאוהדים הופיעו, אך בחברת השמירה של הבניין בו הוא מתגורר הציגו בפניו עדויות ותמונות המעידות על כך.

בסביבתו של איש העסקים אמרו: "אברמוב הוא אוהד של בני יהודה שהגיע לקבוצה מאהבה, ולראייה הכספים שהשקיע בעונה שעברה. אבל אם זה היחס שהוא מקבל מהאוהדים אז הוא מעדיף לעזוב".

יו"ר ארגון האוהדים 'אריות יהודה', כפיר עמר הגיב להחלטתו של אברמוב: "אין לנו תלונה וחצי תלונה לאברמוב, אלא להיפך. אנחנו מכבדים ומעריכים את האיש. איך אפשר לבוא בטענות למישהו שתרם כמעט שני מיליון שקלים לקבוצה. אני יכול להגיד בצורה ברורה שלא ידוע לנו על אף אוהד שקשור אלינו, שקילל או בא בטענות לאברמוב. ניסינו לבדוק מי האוהדים שהגיעו לביתו ולא מצאנו כאלה. חבל שהוא החליט לעזוב ומאשים בכך את האוהדים. צר לנו שפוגעים בשמנו הטוב".

סארי פלאח יגיע במקום דן מורי?

דן מורי, בלמה של בני יהודה ונבחרת ישראל, המריא היום (שלישי) לפנות בוקר להולנד, מלווה בסוכנו גלעד קצב, על מנת לחתום על חוזה בקבוצת ויטסה ארנהיים, שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי בליגה ההולנדית, ומדורגת העונה רביעית אחרי שני מחזורי הפתיחה.

מורי נבחן בשורות ההולנדים במשך שבוע והצליח להרשים את הצוות המקצועי בראשותו של המאמן פרד רוטן, כאשר בימים האחרונים המתין הבלם לאישור של הבעלים הגאורגי של ויטסה, מראב ג'ורדאניה, וכעת נסללה כאמור הדרך להחתמתו.

בבני יהודה ממשיכים בתוך כך בחיפושים אחר בלם שיתפוס את מקומו של מורי, כאשר שני השמות שהוזכרו על הפרק הם סארי פלאח ואיציק כהן ששיחקו בעונה שעברה במכבי חיפה. בשלב זה נראה שלפלאח יש עדיפות על פני חברו והוא צפוי לסגור את תנאיו בשכונת התקווה בימים הקרובים.

במועדון ממשיכים במאמצים לחזק גם את החלק הקדמי, לאחר
עזיבתו של דינו אנדלובו למכבי חיפה. החלוץ אור ברוך, שחקנה של שיקגו פייר האמריקאית, סיכם עקרונית את תנאיו וכעת מתנהלים מגעים אל מול ראשי הליגה האמריקאית, בכדי לסכם על התרת חוזהו ומעברו למדים הזהובים.

החלוץ הניגרי סיבי גוואר, שסיכם את תנאיו בקבוצה, צפוי לנחות הלילה בישראל ולהצטרף לקבוצה. גוואר כבר היה אמור להגיע לפני שבועיים ארצה, אולם לא שוחרר ממחנה האימון של נבחרת ניגריה, במדיה שיחק בשבוע שעבר נגד ניז'ר. כעת מקווים בבני יהודה, שהפעם החלוץ אכן יגיע כמתוכנן.

(עדכון ראשון: 9:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully