וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "מסי ואני מלכי שערים? קונה את זה גם בסוף העונה"

תומר חמד התייחס בחיוך למיקומו בראש טבלת הפיצ'יצ'י: "מסי ימשיך בקצב שלו, אני בקצב שלי". על מעמדו: "כמו שחקן בית"

תומר חמד עשה היסטוריה בסוף השבוע בספרד, כשכבש שני שערים בניצחון מאיורקה, כשאחד מהם היה ביום שבת, והשני ביום ראשון, מאחר שהמשחק החל בשעה 23:00 בלילה. יותר מזה, כרגע חמד מדורג ראשון בדירוג הכובשים בספרד, לצד ליאו מסי, שניהם עם שני שערים (יחד עם עוד שני שחקנים, חורחה מולינה מבטיס ומיקל סן חוזה מבילבאו).

"אני קונה את המצב הזה גם בסוף העונה", אמר הבוקר (שלישי) חמד לגלי צה"ל, כשהוא מתייחס בחיוך לטבלת הפיצ'יצ'י, "אבל זו רק ההתחלה. מסי ימשיך בקצב שלו, ואני בקצב שלי. האמת היא שלא צריך להסתכל כזה רחוק, צריך ללכת לאט לאט, ממשחק למשחק".

חמד התייחס לפיקנטריה סביב השערים בשבת, ואמר ש"זה היה משהו מיוחד, הרבה אנשים אמרו לי שעשיתי היסטוריה קטנה, אבל אני בעיקר שמח שניצחנו. זו השנה השנייה שלי פה, ואני מרגיש את ההבדל מתחילת האימונים. בשנה שעברה הגעתי חדש, לא הכרתי את האנשים ואת השפה, אבל כבר הסתגלתי. השתלבתי בקבוצה, מרגיש כמו כולם, שחקן בית כזה, ואפשר לראות את זה על המגרש".

הקמפיין מתקרב, אנחנו חושבים הרבה על הנבחרת. כרגע אנחנו חושבים רק על אזרבייג'אן, ורק אחרי על זה רוסיה. אנחנו מאמינים שסה אפשרי. כל פעם יש הגרלה, אף פעם זה לא נוח או קל, אבל צריך לעשות את זה על המגרש, לא בדיבורים".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully