וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ראווה: סמפדוריה ניצחה את ברצלונה 0:1

האיטלקים ניצחו בגמר גביע חואן גאמפר את המילואים של בארסה, מחוזקים בוייה. ניצחונות ללה קורוניה וראיו וייקאנו בליגה

לאחר שפתחה בסטייל את העונה החדשה בספרד עם 1:5 מוחץ על ריאל סוסיאדד, מצאה הערב (שני) ברצלונה זמן כדי לכבד את כוכבי העבר שלה, כשציינה 20 שנים לזכייה בגביע האלופות של המועדון, ואף קיימה משחק ראווה נוסף, במסגרת גביע חואן גאמפר, מול סמפדוריה. בארסה עלתה כמובן ללא ההרכב הראשון, כשאת מקומותיהם תפסו שחקני קבוצת המילואים והנוער,כשולצידם איברהים אפלאי ודויד וייה שפתח בהרכב במטרה להחזירו לכושר.

האיטלקים ניצלו את ההרכב הדל של הקאטלנים כדי לעלות ליתרון כבר אחרי בדקה הראשונה, כשהרמה נפלאה של אוביאנג אל הרחבה מצאה את רוברטו סוריאנו פנוי לחלוטין, וזה נגח תוך כדי צלילה כדי לקבוע 0:1. הצעירים של בארסה ניסו לחזור ואף מצאו את הקורה עד למחצית, אבל לא הצליחו לכבוש. שתי הקבוצות איפשרו ללא מעט שחקני ספסל לקבל דקות, אבל התוצאה נותרה על כנה עד לסיום, וקלקלה מעט את החגיגות של וילאנובה והאוהדים ביציע.

* דפורטיבו לה קורוניה חזרה בצורה רשמית לליגה הראשונה בספרד בצורה נהדרת. דפור ניצחה כבר במחזור הראשון 0:2 את אוסאסונה משערים של ריקי בדקה ה-53 ושל נלסון אוליברה בדקה ה-90. במשחק נוסף הצליחה ראיו וייקאנו לנצח 0:1 את גרנאדה בבית בזכות שער של רוברטו טראשוראס בדקה ה-90.

אלכס סונג עבר את הבדיקות וחתם ל-5 שנים בברצלונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully