וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן טיילה לסיבוב השני בגביע

סגנית האלופה הביסה 0:4 את יאן רגנסבורג מליגת המשנה. מנדז'וקיץ' כבש צמד, שאקירי כבש ובישל שניים, פיסארו השלים

באיירן מינכן, שביצעה בקיץ רכש משמעותי כשהנחיתה במועדון את שרדאן שאקירי, מריו מנדז'וקיץ', דאנטה, קלאודיו פיסארו וטום שטארקה וצפויה להודיע בימים הקרובים גם על רכישתו של חאבי מרטינס, צלחה הערב (שני) את המבחן האחרון שלה לפני החזרה לליגה ביום שבת. הבווארים עלו לסיבוב השני בגביע עם 0:4 בחוץ על יאהן רגנסבורג, שעלתה הקיץ לליגת המשנה. רגנסבורג אגב זו קבוצתו לשעבר של טוביאס שווינשטייגר, אחיו של, שעבר הקיץ לבאיירן מינכן ב'. סגנית האלופה תפתח את הליגה ביום שבת נגד גרויטר פירת.

בדקה ה-32 כבשה באיירן מינכן את הראשון, כשפרנק ריברי קיבל כדור באגף שמאל ברחבה, עבר בקלות את השומר שלו ויישר למרכז, שם המתין מריו מנדז'וקיץ' שדחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1. שער שני של החלוץ הקרואטי בבאיירן, מאז הגיע מוולפסבורג כשהראשון היה בסופרקאפ מול דורטמונד. במחצית ביצע יופ היינקס חילוף אחד כשפרנק ריברי ירד לנוח, בעוד הכישרון הצעיר שרדאן שאקירי, שהגיע מפ.צ. באזל בקיץ, נכנס.

הקשר השוויצרי ממוצא קוסוברי הצליח לכבוש את השכר השני בבעיטה חופשית נהדרת מ-18 מטר לאחר שטוני קרוס הוכשל וזה 0:2. בדקה ה-81 כבשה באיירן את השלישי לאחר ששאקירי הכניס מסירת עומק למנדז'וקיץ', שעבר את השוער ובעט מזווית קשה פנימה את ה-0:3. בדקה ה-88 הצליחה סגנית אלופת אירופה לכבוש את הרביעי כששאקירי קיבל מסירת עומק והגביה בצורה נהדרת למרכז, שם המתין המחליף קלאודיו פיסארו שבעט מקרוב פנימה את ה-0:4.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully