וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה חנכה את רשת הממתקים שלה: "מתרגשת"

באירוע יוקרתי עם אלפי מעריצים ועשרות צוותי תקשורת, חנכה הטניסאית את החנות הראשונה של SUGARPOVA בניו יורק

מריה שראפובה היא כבר מזמן הרבה יותר מרק טניסאית. הרוסיה בת ה-25, שכבר שנים מובילה בגדול את טבלת הספורטאיות הרווחיות ביותר בעולם, עשתה הערב (שני) צעד גדול נוסף במכונת השיווק האדירה שלה כשהשיקה את החנות הראשונה שלה ברשת הממתקים שלה, SUGARPOVA. החנות הושקה בניו יורק, שם תשחק שראפובה בעוד שבוע באליפות ארצות הברית.

מחוץ לחנות הממתקים התאספו מאות ואפילו אלפי מעריצים שנצמדו לשמשות כדי לנסות ו"לגנוב" תמונה של הכוכבת, שבינתיים ניסתה לפלס את דרכה בין עשרות הצלמים והכתבים שראיינו אותה בנושא, כשבין ראיון לראיון ניגשת אליה מאפרת וספרית כדי לרענן את המראה שלה. במסגרת קו הממתקים שלה יהיו כ-12 סוגי ממתקים שונים.

"אני מתרגשת. אני חושבת שלכל אחד מגיע איזה ממתק. אל תשתגעו עם יותר מדי, אבל כל אחד צריך איזה ממתק פעם בכמה זמן. חשוב מאוד מבחינה פיזית לאכול ממתקים. זה כיף ועוזר לך בימים קשים. תמיד אהבתי ממתקים וביקשתי מההורים שלי ממתקים אחרי אימונים. זה דבר כיפי מאוד, שרציתי לעשות כבר הרבה שנים". שראפובה התייחסה גם לאליפות ארצות הברית הפתוחה ואמרה: "אני מחכה לאנרגיות של אליפות ארצות הברית וזה חשוב לי מאוד. זה נותן לי אנרגיה חודש מראש".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully