וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי יבנה עלתה לרבע הגמר

שערים של עמרי רון וגבי אדרי סידרו לקבוצה 0:2 על הפועל ירושלים וכרטיס לשלב הבא. גם הפועל ראשון ניצחה ועלתה

המחזור השני בשלב הבתים של גביע הטוטו בלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים שנעלו אותו. בבית ג', הפועל ראשון לציון נותרה מושלמת עם שני ניצחונות אחרי 0:1 על הכח עמידר רמת גן. בבית ד', ניצחה סקציה נס ציונה 0:3 את הפועל אשקלון ומכבי יבנה גברה על הפועל ירושלים 0:2 והבטיחה את עלייתה לרבע הגמר.

בית ג'

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן 0:1

קבוצתו של אייל לחמן, שירדה בתום העונה שעברה מליגת העל, נראית מוכנה לקראת פתיחת העונה בלאומית. הפועל ראשון לציון רשמה ניצחון שני בשני משחקים בגביע הטוטו עם 0:1 על הכח עמידר רמת גן והבטיחה את עלייתה לרבע הגמר עם שש נקודות יחד עם בני לוד. רז כהן כבש את שער הניצחון של ראשון לציון בדקה ה-26.

בית ד'

הפועל ירושלים - מכבי יבנה 2:0

מכבי יבנה הבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע הטוטו עם ניצחון שני בבית ד?, הפעם 0:2 על הפועל ירושלים שאירחה את המשחק בשכונת התקווה והציגה תלבושת ורודה מזעזעת. עמרי רון נגח את הראשון בדקה ה-30 אחרי בישול של תומר בן חיים, וגבי אדרי המחליף כבש מקרוב את השני בדקה ה-70 אחרי מסירת עומק נהדרת של מחליף נוסף, יניב אופיר.

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 0:3

הקבוצה הדרומית ממשיכה להיראות רע וספגה הפסד שני במפעל, הפעם 3:0 מול סקציה נס ציונה, ששיפרה את מאזנה לארבע נקודות ותסגור את שלב הבתים עם מפגש ראש בראש מול הפועל ירושלים כל הכרטיס לרבע הגמר. סקציה נס ציונה נהנתה משני פנדלים של סהר לוי בדקה ה-18 ו-86 ושער נוסף של חן ראובן בדקה ה-74.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully