וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "יהיה נהדר להיות גם בריו 2016"

לונדון הותירה את כוכב מיאמי עם טעם של עוד: "אם אהיה בריא, אעשה את זה". וגם: צפו בקובי מפציץ 68 נק' ב-15 דק' בסין

מדליית הזהב הנפלא אליה הוביל את נבחרת ארצות הברית לא הספיקה ללברון ג'יימס. בראיון לרשת ESPN היום (שני) סיפר כוכב מיאמי כי הוא כבר מביט אל עבר אולימפיאדת ריו 2016, וכדאי לשאר העולם להתחיל לחשוש: גם בברזיל לברון ככל הנראה הולך להיות.

"עדיין לא דיברנו על זה, אבל אם אהיה בריא, ואם תהיה לי את ההזדמנות להיות שם, אעשה את זה", אמר קינג ג'יימס. "אני מת על זה. אני מאוד אוהב לייצג את המדינה שלי. אין לי מושג מה יהיה בעוד ארבע שנים, אבל זה יהיה נהדר להיות שוב באולימפיאדה. בלי ספק".

בטווח של מספר חודשים הפך אחד השחקנים השנואים בתבל לכזה שכמעט כולם כבר מכבדים. האליפות הראשונה בקריירה הורידה את הקוף מהגב של לברון, והיכולת המצוינת עם נבחרת ארצות הברית השקיטה עוד יותר את הקולות שהתקשו לקבל אותו.

"אני כבר לא מתעסק בזה", סיפר לברון, ששב לראשונה הקיץ לבית ילדותו באקרון וקיבל כבוד של מלכים. "אני לא מחפש את הדיבורים, פשוט זורם עם מה שמגיע. בעונה שעברה הגעתי עם גישה אחרת ולא היה אכפת לי אם מאמינים בי או לא, פשוט רציתי להיות נאמן לעצמי. זה כל מה שמשנה".

קובי בריאנט גדול בסין

כוכב אחר מנבחרת ארצות הברית שעושה חיים בימים האחרונים הוא קובי בריאנט, שהמשיך את המסע שלו ברחבי אסיה עם משחק ראווה בסין. קבוצתו של קובי כבר מצאה עצמה בפיגור דו-ספרתי במשחק שכלל שתי מחציות בנות 15 דקות, ואז הבלאק ממבה החליט להיכנס לפרקט.

"רציתי לשחק אותה קול, אבל שיהיה. האולם היה מפוצץ באוהדים שקראו בשמי ושרו לי יום הולדת שמח", אמר בריאנט, שיחגוג בעוד שלושה ימים 34 אביבים. "הם רצו לראות אותי בפעולה. לא רציתי לאכזב אותם. החברים שלי לקבוצה היו בפיגור. כולם שם זמרים או שחקני קולנוע, והם שאלו אם אני מוכן לעזור להם. אז החלטתי להיכנס ולהשתמש במחצית השניה כסוג של אימון עבורי". התוצאה? קובי הפגיז לא פחות מ-68 נקודות ב-15 דקות, וקבוצתו, אם חששתם, השלימה קאמבק וניצחה. צפו בתקציר המשחק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully