וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט, שחקן קולנוע

הכוכב שצעד על השטיח האדום לקראת סרטו החדש ''Thunderstruck'': "צעקו אקשן, והתמודדתי עם הפחד". צפו

קווין דוראנט צעד הלילה (שני) לראשונה בחייו על השטיח האדום, כשלקח חלק בהצגת הבכורה של סרטו החדש, ''Thunderstruck'' (מוכה ברק, בתרגום חופשי). דוראנט, שרק לפני שבוע זכה במדליית זהב אולימפית עם נבחרת ארה"ב, המשיך קיץ סוער, אחרי שגם הפסיד עם קבוצתו אוקלהומה סיטי בגמר ה-NBA.

לגבי היותו שחקן כדורסל נהדר אין עוררין, אבל איך הוא כשחקן קולנוע? "ברור שאנשים יסתכלו על זה בעין מוזרה, כי אני כדורסלן", אמר דוראנט, "אבל זה לא הדבר היחיד שאני עושה. אני אוהב לעשות גם דברים אחרים".

ואיך הוא תפקד לעיני המצלמה? "הכל תלוי בהתמודדות עם הפחד", הוא אומר, "זו פעם ראשונה שאני נאלץ להתנהג ככה כשמישהו צועק 'אקשן'. עשיתי משהו מחוץ לקופסה, ואני שמח שהלכתי על זה".

הסרט, בכיכובו של טיילור גריי (כוכב ניקולודיאון) וג'ים בלושי, מספר על נער שמקבל את היכולות של קווין דוראנט באורח פלא, בעוד כוכב הת'אנדר עצמו מקבל את היכולות של הילד. הקומדיה המשפחתית ממשיכה מסורת של כוכבי NBA שמשתתפים בסרטים הוליוודיים, כומ מייקל ג'ורדן (ואחרים) ב"ספייסג'אם" ושאקיל אוניל ב"קזאם".

"לא הרבה אנשים יכולים להגיד שהם זכו לעשות גם סרטי קולנוע כשחקני כדורסל", אומר דוראנט, "אני פשוט בורכתי. קודם כל, זו ברכה להיות חי, וזו ברכה גם להיות כאן ולקבל את ההזדמנות הזאת".

צפו בטריילר של הסרט של קווין דוראנט

ואם עוד לא ראיתם, הפרסומת של ווסטברוק והארדן

* לברון ג'יימס טוען שהוא מקווה לשחק במדי נבחרת ארה"ב גם באולימפיאדת ריו בעוד ארבע שנים ב-2016. "עדיין לא שוחחתי איתם", אמר ג'יימס, "אבל אם אהיה בריא, ולפי החשבון אהיה בן 31, ואם תהיה לי ההזדמנות, אשמח לעשות את זה. אני מת על זה. אני אוהב להיות חלק מהנבחרת ולייצג את המדינה שלי".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully