וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה חגג קאמבק מרגש: "זו הייתה תקופה קשה"

חלוץ ברצלונה כבש במחזור הראשון והקדיש את השער לאשתו ובנותיו: "בלעדיכן זה בלתי אפשרי". מוריניו: "מצפה ליותר מריאל"

דויד ויה, ברצלונה. רויטרס
אי אפשר שלא להתרגש. וייה/רויטרס

וילאנובה: "לא מתרגש מהתיקו של ריאל"

ברצלונה אומנם נראתה נהדר אתמול (ראשון) בניצחון המוחץ שלה 1:5 מול ריאל סוסיאדד במשחק הפתיחה של הליגה הספרדית, אבל הדבר המרגש ביותר לא היה הניצחון עצמו, אלא השער של דויד וייה, החלוץ המצוין, שחזר אחרי פציעה ארוכה, וכבש כבר במחזור הפתיחה.

התקשורת הספרדית חוגגת את הקאמבק של החלוץ הנהדר, וגם וייה עצמו נראה נרגש מהשער. החלוץ, שנכנס כמחליף בדקה ה-75, חיכה תשע דקות לפני שכבש. מיד אחרי השער הוא הוריד את חולצת הקבוצה וחשף חולצה נוספת שבה נכתב "Imposible sin vosotras" - בלעדיכם זה בלתי אפשרי. וייה הקדיש את השער לאשתו ולבנות שלו, שתמכו בו ללא דופי בזמן הפציעה שלו.

"זו הייתה תקופה קשה עבורי, טוב לחזור", אמר החלוץ בהתרגשות בסיום. "אני שמח מאוד שאני יכול לשכוח מהפציעה הזאת עכשיו. אני מתאמן כבר חמישה שבועות, אבל הגוף שלי עדיין מתקשה להגיע לרמת מוכנות מספקת על מנת שאוכל לשחק יותר דקות". וייה התייחס למחווה שעשה לאשתו ובנותיו: "בגללי, גם עליהם עברו זמנים קשים", הוסיף וייה. ההתרגשות לא פסחה גם על צ'אבי, שאמר בסיום: "הוא סבל הרבה מאוד, התגעגענו אליו".

טיטו וילאנובה שמח מאוד מהיכולת בבכורה שלו בליגה. "לא יודע מה אזכור מהבכורה שלי, היו הרבה דברים חיוביים", אמר וילאנובה, "15 הדקות הראשונות היו מצוינות עם שלושה שערים, וגם השיתוף של וייה והשער שלו ייתנו לנו הרבה מוראל להמשך. אני בטוח שהוא יתרום לנו בהתקפה".

מאמן בארסה התייחס להבאת חיזוק נוסף, והוסיף ש"אני מרוצה מהסגל שיש לנו כרגע. מה שיכריע אם הוא קצר או ארוך יהיו דברים כמו פציעות והיעדרויות". בנוגע לאיבוד הנקודות של ריאל מדריד, אמר וילאנובה ש"אני לא מייחס חשיבות לאיבוד הנקודות של ריאל, יש עוד ליגה ארוכה מאוד. עכשיו אני רוצה לנצח את הסופרקופה".

רונאלדו: "אני עדיין לא בשיאי"

מנגד, בצד השני של ספרד, אכזבה במדריד. האלופה הגאה סיימה רק בתיקו 1:1 במשחק שלה מול ולנסיה לעיני אוהדיה בברנבאו, וז'וזה מורינו הודה בסיום ש"אני מצפה ליותר מהקבוצה שלי. לא היה לנו משחק גדול, אבל עשינו מספיק בשביל לנצח. פשוט השוער שלהם נתן משחק מצוין".

כריסטיאנו רונאלדו, שלא נראה חד, אמר בסיום ש"זה לא היה משחק טוב מבחינתנו. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, השנייה הייתה טובה יותר, היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן. עכשיו נהיה חייבים להרים את הראש ולהמשיך הלאה". בנוגע לכושר האישי שלו, אמר רונאלדו: "אני עדיין לא מאה אחוז, אבל אני מקווה שבקרוב אחזור לשיא הכושר. יש עוד עונה ארוכה".

בריאל חששו מהפציעה של פפה, שהובהל לבית חולים אחרי התנגשות עם קסיאס. "הוא חשקן חשוב מאוד עבורנו, אבל מה שיותר חשוב זה הבריאות שלו", אמר רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully