וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ניצחה את מילאן וזכתה בגביע ברלוסקוני

רגע לפני שהליגה נפתחת, גברה יובה על מילאן 2:3, לעיני 30 אלף איש בסן סירו. מרקיזיו, וידאל ומאטרי כבשו ל'גברת הזקנה'

בזמן שבאירופה יצאו הליגות לדרך, ורגע לפני שהעונה באיטליה נפתחת גם היא, נפגשו הערב (ראשון) מילאן ויובנטוס באצטדיון סן סירו לגמר גביע ברלוסקוני ה-22, כשבסיום זכתה יובנטוס בטורניר הראווה, לעיני 30 אלף צופים שכבר לא יכולים לחכות לליגה עצמה. יובה גברה 2:3 על המילאנזים, והראתה שמבחינתה, אפשר כבר לצאת לדרך.

הפתיחה היתה כולה של מילאן, שמצאה את הרשת כבר לאחר תשע דקות. מתיו פלמיני ירה כדור אל המשקוף, ועל הריבאונד היה הברזילאי רוביניו שהעניק את היתרון לקבוצתו. לא חלפו ארבע דקות, ויובה כבר מצאה את השוויון. כדור רוחב נמוך של פאולו דה צ'ליה מצא את קלאודיו מרקיזיו שדחק מקרוב, וזה 1:1. השער העניק את המומנטום ליובנטוס, ששלטה לחלוטין במשחק, ושתי דקות לפני ההפסקה היא השלימה את המהפך, כשארתורו וידאל נמלט ממלכודת הנבדל, והכניע את כריסטיאן אביאטי.

מילאן ניסתה לחזור לעצמה במחצית השניה, אבל דווקא יובה היתה זו שכבשה את השלישי, כשבדקה ה-65 נגח אלסנדרו מאטרי מקרוב בעוד ההגנה של מילאן פשוט נרדמה. בדקה ה-76 הכשיל אלברטו מאזי הצעיר את רוביניו ברחבה, והברזילאי המיר את הבעיטה לשער מצמק, אבל זה לא הספיק, ויובנטוס אמנם לא חגגה זכייה בתואר משמעותי, אבל תמיד נחמד מבחינתה לגבור על מילאן.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully