וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עדיין ללא ניצחון

ללא זלאטן הפצוע, סגנית האלופה סיימה ב-0:0 נגד אז'קסיו, לאבצי הורחק. גביע גרמני: ברמן הפסידה למינסטר מהליגה ה-3

המחזור השני בצרפת נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד עמד משחקה של פריס סן ז'רמן, שחיפשה ניצחון ראשון העונה, אבל נאלצה שוב לרדת ללא הכרעה במשחקה מול אז'קסיו, שהסתיים ב-0:0 מאכזב. אחרי ה-2:2 בשבוע שעבר מול לוריאן, הפעם הגיעה אז'קסיו למשחק הביתי שלה ללא רגשי נחיתות והשיגה נקודות ראשונות העונה.

זלאטן איברהימוביץ', שהבקיע לפני שבוע צמד, לא שיחק בגלל פציעה וטיאגו סילבה נעדר מהסגל. בלעדיהם, פתחה הקבוצה מהבירה עם אסקיאל לאבצי וננה בחלק הקדמי. בדקה ה-29 האורחים היו קרובים לכבוש אחרי שננה מצא את ז'רמי מנז, אבל הבעיטה שלו למסגרת נעצרה. גם אז'קסיו הגיעה להזדמנויות שלה והייתה לא פחות טובה, כאשר בדקה ה-53 בעיטה של אדוארדו דוס סנטוס נעצרה בקורה של סלבטורה סיריגו.

שש דקות לאחר מכן פ.ס.ז' עברה לשחק עם עשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של לאבצי, שביצע עבירה גסה על בנג'מין אנדרה. עד הסיום לא הצליחו שחקניו של קרלו אנצ'לוטי העצבני (שהורחק אף הוא לאחר שבעט בבקבוק) לייצר מצבים מסוכנים, וירדו כאמור עם נקודה. אירוע מעט מביך היה כאשר בתוספת הזמן כבה האור באצטדיון, מה שגרם לעיכוב בהמשך המשחק.

מארסיי, שסיימה את העונה שעברה במקום העשירי ולא הצליחה להשתלב באירופה, גברה 0:2 על סושו ורשמה ניצחון שני העונה. לעומתה סושו רושמת הפסד שני העונה. את השער הראשון במשחק הבקיע אנדרה פייר ג'יניאק בדקה ה-54, שהתרומם לנגיחת קרן אחרי הגבהה של בנואה שיירו. ממש לקראת הסיום רוד פאני סגר את הסיפור.

גם בורדו השיגה ניצחון מינימלי, 0:1 על ראן ושמרה על מאזן מושלם אחרי שבמחזור הראשון היא גברה על אוויאן. רבע שעה לסיום לודוביק אוברניאק הכניע את בנואה קוסטיל וסידר שלוש נקודות חשובות שייתנו הרבה ביטחון לקראת ההמשך לקבוצה של פרנסיס ז'ילו.

גביע גרמני: שאלקה להטה, ברמן והמבורג מעדו

שבוע לפני תחילתה של הבונדסליגה, החלו הקבוצות הגרמניות את דרכן בגביע DFB. במרכז משחקי היום (ראשון) עמדה ההתפוצצות של שאלקה במשחק החוץ מול סארברוקן מהליגה השלישית, שהסתיימה עם 0:5. קיריאקוס פפאדופולוס פתח את הסכר עם שער בדקה ה-23 ושלוש דקות לאחר מכן יוליאן דרקסלר הכפיל. במחצית השנייה דרקסלר (57) וצ'יפריאן מאריקה (64, 71) השלימו את החגיגה.

מי שלא שרדה את הסיבוב הראשון היא ורדר ברמן, שקיוותה לפתוח את העונה ברגל ימין, אבל הופתעה על ידי מינסטר מהליגה השלישית, שהדהימה עם ניצחון סנסציוני 2:4. אלג'ירו אליה ההולנדי סיפק את שער היתרון לברמן (45), מתיו טיילור האמריקאי איזן (54). ניקלאס פואלקרוג החזיר את היתרון לברמן (67), אבל טיילור איזן שוב (81) ושלח את המשחק להארכה. דימה נזארוב (96) ועוד אחד של טיילור (118) השלימו את הסיפור ושלחו את ברמן של תומאס שאף הביתה.

תוצאה מפתיעה נוספת בשלב הזה הייתה ההדחה של המבורג, שנכנעה לקרלסרוהה, עד לא מזמן חברה בליגה הראשונה והיום נמצאת בליגה השלישית. הקבוצה של טורסטן פינק נוצחה 4:2 וסיימה את דרכה במפעל. מרכוס ברג העלה את המבורג ליתרון בדקה ה-23, אבל קון ואן דר ביזן איזן אחרי שבע דקות. מקסימיליאן בייסטר החזיר את היתרון להמבורג סמוך לסיום המחצית, אבל במחצית השנייה סלסוק אליבאז, מרטין סטול ואליה סוריאנו היממו את הקבוצה מהבונדסליגה.

האנובר סיפקה הצגה נגד נוטינגן בחוץ והביסה אותה 1:6. סרג'יו פינטו ויאן שלאודראף כבשו צמד כל אחד, לאון אנדראסן וקונסטנטין ראוש הוסיפו.

תוצאות נוספות: וורמטיה וורמס - הרטה ברלין 1:2, הנף 05 - מינכן 1860 6:0, האבלסה - נירנברג 2:3 (בהארכה), אאלן - אינגולסטאדט 0:3, ארמיניה בילפלד - פאדרבורן 1:3, ארזגבירג' אוהה - פרנקפורט 0:3,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully