וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: זייקמן בהפועל אשדוד, גיל יעקב בבני הרצליה

המאמן שהדריך בעונה החולפת את עירוני רחובות יורד לליגה השנייה: "מפריע לי שלא המשכתי". שוער אס"א נודד לשרון

ליגת העל בכדוריד מתחממת עם מספר העברות והחתמות מעניינות. וובה זייקמן, שלא מצא מקום בליגה הבכירה אחרי שהוביל בעונה שעברה את רחובות לפלייאוף העליון, והוחלף על ידי גלעד מאור, יאמן בעונה הקרובה את היורדת מליגת העל, הפועל אשדוד.

"זו ההחלטה ואני שלם איתה לאחר שלא המשכתי ברחובות", אמר זייקמן לאתר איגוד הכדוריד. "למען האמת, ההצעה היחידה שהייתה לי בליגת העל זו הייתה מוצקין, ואחריה אשדוד שבעיני היא הכי אטרקטיבית כי יש לה מטרה לעלות ליגה והחלטתי לאמן שם. זה מאוד מאכזב ומפריע לי שאני לא בליגה הראשונה, אבל אני לחלוטין לא מוריד מערכה של אשדוד. זו אגודה מסודרת ונהדרת ואני מאוד מקווה שבסיום העונה אני אחזור איתה לליגת העל. מפריע לי שלא המשכתי ברחובות, אבל אני מאחל לגלעד מאור ולקבוצה הצלחה. אחרי עונה כזו לא הייתה שום סיבה להחליף שם מאמן".

לצד החתימה של זייקמן, קיבלנו גם העברה מעניינת כאשר שוער נבחרת ישראל ואס"א תל אביב בשנים האחרונות, גיל יעקב, חתם בבני הרצליה שצירפה את מריו סאריץ' ומתכוונת לצרף את המקשר הקרואטי הענק מריו זלניץ', ששיחק בבונדסליגה האוסטרית.

בתוך כך, איגוד הכדוריד בחר בכדור "סלקט" ככדור הרשמי של ליגת העל וכזה שנבחרת ישראל תשחק בו במוקדמות אליפות אירופה. "סלקט" הוא הכדור הרשמי ששימש למשחקי אליפות העולם והמשחקים האולימפיים, והכדור הרשמי של הליגה הספרדית. במקביל, חברת ביגוד הספורט "דרבי" תאמץ את נבחרות ישראל בכדוריד, כולל הנבחרת הבוגרת וסגל הזהב, בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully