וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ובישול למליקסון, שני בישולים לוורמוט

קשר ויסלה קרקוב כבש בפנדל ובישל את שער הניצחון ב-1:2 על בלכאטוב במחזור הפתיחה. 1:3 לקייזרסלאוטרן בגביע הגרמני

מאור מליקסון המשיך היום (ראשון) את רצף ההצלחות של הכדורגלנים הישראלים באירופה, כשפתח את העונה בפולין עם שער בפנדל וגם בישול בתוספת הזמן, ב-1:2 הביתי של ויסלה קרקוב על בלכאטוב. האורחים עלו ליתרון כבר בדקה הראשונה משער של מאצ'יי שמטיוק, אבל בדקה השמינית איביצה אילייב הוכשל ברחבה ומליקסון התכבד בשער הראשון של קבוצתו העונה, אחרי שאת כל העונה שעברה סיים עם שער בודד בדרבי לרשת קרקוביה. בתוספת הזמן שלח מליקסון כדור חופשי שהסתיים בשער של צבטאן גנקוב וסידר לוויסלה ניצחון דרמטי.

* ידין זריס שיחק 62 דקות בניצחונה הדרמטי של אויפשט 1:2 על פרנצווארוש. מהלך אישי של החלוץ הישראלי נעצר על ידי השוער האורח בדקה ה-29, אבל פטר קבאט כבש את הראשון של אויפשט. פרנצווארוש השיגה שוויון דרמטי משער של מארק אורוס בדקה ה-90, אבל בתוספת הזמן הבלגי-קונגולזי באבון טשיבואבואה סידר ניצחון ראשון לאויפשט העונה.

* מאור בוזגלו נכנס כמחליף ושיחק 26 דקות בניצחון המוחץ 2:6 של סטנדרד ליאז' בשרלרואה. דודו ביטון ישב על הספסל ולא שותף בשורות סטנדרד, כשרמי גרשון לא נכלל בסגל וכך גם מתן אוחיון משרלרואה.

* בן שהר לא שותף בהפסד המביך משהו של הרטה ברלין, 2:1 לוורמטיה וורמס מהליגה הרביעית בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. החלוץ הישראלי ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות והוא עדיין לא שיחק העונה במדי הקבוצה מבירת גרמניה.

* גם נירנברג הובכה עם הפסד 3:2 אחרי הארכה והדחה מוקדמת נגד האבלסה מהליגה הרביעית. אלמוג כהן לא שותף במשחק.

* מאוחר יותר הפך גילי ורמוט לישראלי יחיד שעלה שלב בגביע הגרמני. קייזרסלאוטרן של הקשר הישראלי גברה 1:3 בחוץ על האנזה רוסטוק כשוורמוט מבשל שניים משלושת השערים, בפעם הראשונה להנדריק צוק בדקה ה-56 ולאחר מכן לקוסטאס פורטוניס היווני בדקה ה-90. ורמוט שיחק כמובן 90 דקות והיה אחד מהמצטיינים של קבוצתו.

* גיא אסולין השלים 90 דקות בהרכבה של ראסינג סנטאנדר, שהפסידה 1:0 בבית ללאס פלמאס במחזור הפתיחה בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully