וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: סיעת עוז צפויה לא להצטרף לקואליציה

19.8.2012 / 11:06

גם לאחר הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל בסיעת עוז ממשיכים במאבק: "הכדורסל בהנהגתו של קופל עשרות שנים לאחור"

סיעת עוז תקיים הערב כנס בביתו של צבי ליבר, יו"ר ברק נתניה וחבר הנהלת איגוד הכדורסל. המגמה המסתמנת בקרב חברי עוז, היא שלא להצטרף לקואליציה בראשות אבנר קופל, מתוך כך שמרבית חברי הסיעה סבורים "שב-8 החודשים האחרונים נסוג הכדורסל בהנהגתו של קופל עשרות שנים לאחור", כך על פי דבריהם.

ראשי סיעת עוז טוענים בהודעתם "שבעוד קופל מנסה להציג השכם וערב מצב על פיו העביר את הכדורסל מעסקנים לאנשי מקצוע בפועל ההתרחשויות שונות בתכלית, וקופל מעביר את ניהול הכדורסל מאנשי מקצוע לארכי-עסקנים".

עוד נאמר כי: "עצוב להיווכח כי דווקא האנשים כדוגמת שמעון מזרחי, שי שני, מנחם ויידהורן ודוד פריש שהנהיגו את איגוד הכדורסל היום בפועל מנהלים את איגוד הכדורסל מוטי אמסלם, ניסים אטרקצ'י ומשה קליסקי שמפעילים את קופל כמריונטה.

לטענת הסיעה "התרסקות כדורסל הנשים בחודשים האחרונים, כישלון הצורב בשיווק נבחרת הכדורסל עד כה הם רק הסימפטומים הראשונים לעידן קופל. סיעת עוז החרדה לגורל הכדורסל לא תיתן גם ידה לגזירות הכלכליות שהונחתו על קבוצות הכדורסל במיסוי הזוי ותיאבק לא רק למען 88 הקבוצות שהצביעו בעד הסיעה בהצבעה חשאית אלא למען כלל הקבוצות באיגוד הכדורסל. בשלב זה קואליציה עם קופל היא בבחינת קו אדום אבל הסיעה אינה שוללת כל התחברות אחרת עם חברים נוספים לסיעות אחרות בראשות צביקה שרף"

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • סיעת עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully