וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.8

באלוטלי בדרך לחוזה חדש, סיטי שוב בעקבות דה רוסי, יונייטד רוצה מגן שמאלי ואפלאי רוצה להישאר בברצלונה. כל השמועות

העברות

* אברטון האנגלית השלימה את החתמתו של חלוץ אולימפיאקוס, קווין מיראלס. הבלגי בן ה-24, שכבש 20 שערים ב-25 משחקים במדי אלופת יוון בשנה שעברה, עלה לטופיז שישה מיליון ליש"ט.

* ליל השאילה לריימס את המגן השמאלי פאפה סוארה. הסנגלי בן ה-22 שותף בעונה שעברה בשמונה משחקים בלבד והוא מקווה לצבור דקות משחק במדי העולה החדשה לליג1.

* האנובר השאילה לסט. פאולי מהבונדסליגה2 את הבלם בן ה-20, כריסטופר אבבור.

* מגן נבחרת טורקיה הצעירה, סרקאן קורטולוש (22), חתם בגנצ'לרביליג'י אחרי שהוא סיים את חוזהו בגלאטסראיי.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי, שדחתה הקיץ הצעה של 50 מיליון יורו מפ.ס.ז' תמורת מריו באלוטלי, מתכננת להגיש לחלוץ האיטלקי הצעה לחוזה חדש.

* בינתיים תבצע השבוע סיטי ניסיון אחרון לרכוש את המטרה מספר 1 של רוברטו מאנצ'יני, דניאלה דה רוסי, כשתציע לרומא 40 מיליון יורו תמורת הקשר בן ה-29.

* על פי התקשורת האיטלקית, סיטי ניסתה לצרף גם את סטבן יובטיץ' מפיורנטינה, אך נתקלה בסירוב של הויולה.

* מנצ'סטר יונייטד לא מסתפקת ברובין ואן פרסי, ואלכס פרגוסון צפוי לפנות פעם נוספת לאברטון לגבי לייטון ביינס אחרי המשחק של השדים האדומים בגודיסון פארק מחר.

* השם הבא ברשימת הכוכבים שנוטשים את ארסנל עשוי להיות תיאו וולקוט, שחוזהו מסתיים בתום העונה, וארסן ונגר כבר מזהיר: "אנחנו עדיין מנסים להאריך את החוזה שלו, אבל כששחקן לא רוצה להישאר, אתה צריך להחליט אם לכפות עליו או לשחרר אותו".

* 'סאנדיי מירור' טוען שטוטנהאם תנסה להחתים את דניאל סטאריג' וראול מיירלש מצ'לסי, שמצידה פנתה למנצ'סטר יונייטד לגבי חאבייר הרננדס ונענתה בשלילה גורפת.

* באנגליה טוענים שאיברהים אפלאיי דחה את הצעתה של ליברפול, והקשר ההולנדי מתכוון להיאבק על מקומו בסגל של ברצלונה.

* באיטליה מדווחים שמילאן ואינטר נמצאות בעקבותיו של ניקלאס בנדטנר, שהושאל אשתקד מארסנל לסנדרלנד ולא צפוי לחזור למדי התותחנים. הרוסונרי אף עשוים להציע את פילפ מקסס תמורת החלוץ הדני.

* בינתיים ארסנל, שמכרה השבוע גם את רובין ואן פרסי וגם את אלכס סונג, הצטרפה למירוץ אחרי מאפו יאנגה מ'ביווה, בלמה המוכשר של מונפלייה.

* באיירן מינכן קרובה למכור את אנטולי טימושצ'וק לדינמו קייב, שהציעה תמורתו 5 מיליון יורו.

* דימיטר ברבאטוב נמצא על סף חתימה בזניט סנט פטרבורג של לוצ'יאנו ספאלטי, שמעוניין גם בחברו למנצ'סטר יונייטד, נאני. עם זאת, גם סנדרלנד עדיין בתמונה במירוץ אחרי ברבאטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully