וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו בגמר

הסרבי נראה נהדר ב-3:6, 2:6 על דל פוטרו, פדרר גבר 6:7, 3:6 על ואווינקה. לי הדיחה את ונוס הפצועה, תפגוש את קרבר בגמר

חובבי הטניס, תתכוננו: רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' עלו היום (שבת) לגמר טורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי (סך פרסים 2.8 מיליון דולר), ומחר מצפה לנו הקרב הכי מרתק שהענף יכול להציע בימים אלה.

דג'וקוביץ', המדורג מספר שתיים בעולם, שזכה רק לפני שישה ימים בטורניר המאסטרס 1,000 בטורונטו, ניצח בלי מאמץ מיוחד ובצורה מרשימה מאוד 3:6, 2:6 את חואן מרטין דל פוטרו, המדורג מספר תשע בעולם תוך שעה ועוד 24 דקות. למעשה, נולה גם הצליח להשיג נקמה קטנה על ההפסד לדלפו במשחק על מדליית הארד באולימפיאדה.

פדרר, מנגד, הצליח לגבור על בן ארצו סטיסלס ואווינקה 6:7, 3:6 תוך שעה ו-35 דקות, וממשיך גם הוא בכושר חיובי.

דג'וקוביץ', שרשם הערב את הניצחון התשיעי שלו ברציפות, ינסה לזכות בתואר בסינסינטי לראשונה בקריירה הנהדרת שלו. נולה הגיע בעבר שלוש פעמים לגמר בטורניר הזה, אך הפסיד ב-2008 לאנדי מארי, ב-2009 לרוג'ר פדרר וב-2011 שוב לאותו מארי.

דג'וקוביץ' הצליח להשיג שבירה אחת במערכה הראשונה שהספיקה לו כדי להכריע את דלפו, ששוב נאלץ לקבל טיפול עקב בעיות בפרק כף ידו השמאלית. המערכה השנייה כבר הייתה שקולה פחות, כשהסרבי מצליח לשבור את ההגשות של הארגנטינאי פעמיים ומותיר אותו ללא סיכוי, כשהוא חותם את המשחק עם 15 ווינרים, לעומת 11 של יריבו. גם במאזן השגיאות הלא מחויבות, נולה גילה עליונות עם 18 בלבד לעומת 27 של דל פוטרו.

כאמור, בגמר יפגוש נולה את פדרר, שגבר 6:7, 3:6 על ואווינקה בדרבי השוויצרי. ואווינקה, שניצח את פדרר רק פעם אחת בקריירה מתוך 11 מפגשים, היה צמוד לאורך כל המערכה הראשונה ליריבו, ואף הציל 7 נקודות שבירה, אבל בשובר השוויון קרס מנטלית, ואיפשר לפדרר לנצח 4:7 ו-6:7 במערכה. במערכה השנייה פדרר כבר הצליח לשבור פעמיים את מכות ההגשה של ואווינקה, שאיבד את קור הרוח, והשלים את ההפסד עם שגיאה כפולה.

בטורניר הנשים המקביל איכזבה ונוס וויליאמס את הקהל המקומי כשהודחה בחצי הגמר. האמריקאית הוותיקה, שהרשימה מאוד בשלבים המוקדמים וטיפסה לחצי גמר ראשון מאז אליפות ארצות הברית לפני שנתיים, סבלה מכאבי גב ונכנעה 7:5, 3:6, 6:1 לנה לי.

הסינית ניצלה את המצב כדי להעפיל לגמר רביעי השנה בתקווה להשלים את המלאכה, אחרי שהפסידה בשלושת הניסיונות הקודמים שלה לזכות בתואר ב-2012. יריבתה תהיה אנג'ליק קרבר, שגברה 1:6, 6:4, 4:6 על פטרה קביטובה. הגרמניה שרדה את קרב השמאליות וגם עבורה מדובר בגמר רביעי העונה לאחר משחק הפכפך של שעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully