וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הביסה 1:4 את טרואה

צמד של גומיס, מספרת של בסטוס ושער של לופס השאיר את הקבוצה של גארד מושלמת. מונפלייה הפסידה 2:1 ללוריין

המחזור השני בליגה הצרפתית נפתח כבר אתמול (שישי) כשליל סיימה ב-1:1 ביתי מול נאנסי, שעוד נותרה ב-10 שחקנים. הערב נמשך המחזור עם ליון, שהצליחה לשמור על מאזן מושלם בליגה על אף שנקלעה לפיגור מוקדם וניצחה 1:4 את טרואה. ליון עלתה באופן זמני למקום הראשון עם שש נקודות, בעוד טרואה ננמצאת בינתיים במקום ה-20 והאחרון עם 0 נקודות.

דווקא טרואה עלתה ליתרון בדקה ה-47 כשפבריס נ'סקאלה קיבל מסירת עומק מצוינת ויישר למרכז, שם המתין ז'אן כריסטוף באהבק, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 המפתיע. בדקה ה-50 הייתה קרובה ליון להשוות, לאחר שליסנדרו לופס הוכשל ברחבה. הארגנטינאי בעט בעצמו מ-11 מטר, אך החמיץ. אבל מהקרן הצליח בפטימבי גומיס לנגוח פנימה את ה-1:1 לאחר הגבהה של קלמון גרנייה. המהפך הושלם בדקה ה-65, כשהכובש הפעם היה מישל בסטוס, שעשה את זה עם בעיטת מספרת מרהיבה לאחר שהגנת טרואה הרחיקה כדור מקו השער. בדקה ה-68 נותרה טרואה ב-10 שחקנים לאחר שז'וליאן פוסורייה ספג כרטיס אדום. ליסנדרו לופס כבש את השלישי בדקה ה-88. בדקה ה-90 השלים גומיס צמד וקבע 1:4 מרשים במיוחד של ליון.

לוריין - מונפלייה 1:2

אחרי שבשבוע שעבר סיימה רק בתיקו, האלופה ממשיכה לגמגם ובגדול והפעם שמטה יתרון 0:1 אחרי שספגה שני שערים בתוספת הזמן של המשחק כדי להפסיד 2:1 ללוריין.

מונפלייה כבשה את השער שלה בדקה ה-37 כשג'ון אוטקה פרץ מצוין מאגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין עמנואל הררה, שבעט מ-14 מטר מצוין לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:1. בדקה ה-90 הצליחה לוריין לכבוש את השוויון כשאלן טראורה בעט פנימה לאחר בישול של למינה קונה. בדקה ה-92 הצליחה לוריין הצנועה להשלים את המהפך עם שער של ז'רמי אליאדייר.

משחקים נוספים:

ברסט - אביאן 0:1
לברסט: פול בייס (90), 14 דקות לעדן בן בסט

באסטיה - ריימס 1:2
לבאסטיה: אנתוני מודסט (פנדל, 62), אילן (90), לריימס: ניקולא פוברג (6), אנתוני וובר הורחק (59), מיקאל טקאלפרה הורחק (82)

ולנסיין - ניס 0:0

טולוז - סנט אטיין 1:2
לטולוז: אטיין קאפו (35), וויסאם בן ידר (69), מקס גראדל (90, פנדל)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully