וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בכורה לנבחרת העתודה לנשים באליפות אירופה

26 נקודות של תיאה למברגר סידרו 64:73 על צ'כיה. נבחרת הנוער הפסידה בצורה אכזרית למונטנגרו ותשחק על המקום ה-7

אחרי שני הפסדים מול הונגריה והמארחת באליפות אירופה הנערכת בצ'כיה, קצרה היום (שבת) נבחרת העתודה לנשים ניצחון ראשון, 64:73 על נבחרת בולגריה. מחר תזכה הנבחרת של עדני דגן ליום חופש ובהמשך השבוע היא תפגוש רומניה, שוויץ וגרמניה.

כמו בשני המשחקים הקודמים של הנבחרת, הפתיחה הייתה שקולה ובסיום הרבע הראשון הבולגריות הובילו 15:20. יתרון חמש הנקודות נשמר גם עד למחצית, שהסתיימה ב-32:37 לבולגריה והיריבה אף עלתה לתשע הבדל בתחילת המחצית השנייה. יכולת נהדרת של תיאה למברגר, שסיימה עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים, החזירה את ישראל למשחק ואל עשר הדקות האחרונות עלו הבולגריות ב-52:53. ישראל פתחה בריצה מצוינת של 6:15, שהעלתה אותן ליתרון שמונה וסידרה את הניצחון.

דגן אמר בסיום: "תיאה למברגר הגיעה היום לאליפות, אחרי שני משחקים פחות טובים שלה, היא נתנה משחק מצוין. מאי דיין הייתה יוצאת מהכלל והראתה אחראיות במגרש. מחר יש לנו יום חופש וננצל אותו כדי לצבור כוחות מחודשים, על מנת לנצח את שלושת המשחקים הבאים".

נבחרת הנוער ספגה הפסד אכזרי במיוחד באליפות אירופה דרג ב'. הנבחרת, המשתתפת במשחקי הדירוג, נכנעה 67:65 למונטנגרו ותשחק על המקום השביעי בטורניר. ההפסד הגיע לאחר שבשניית הסיום הייתה לישראל עבירה לתת ואליאב אוחנון ביצעה אותה, אך השופטים בחרו לשרוק לעבירה לא ספורטיבית, שאיפשרה למונטנגרו לנצח את המשחק עם שתי נקודות מהקו. איגור קולשוב הוביל את ישראל עם 18 נקודות, רפי מנקו הוסיף 12 עם תשעה ריבאונדים.

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully