וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "באיירן מינכן תיהנה מחאבי מרטינס"

מאמן ספרד מרוצה מההעברה הצפויה ומפרגן לקשר, אותו ירכשו הבווארים ב-40 מ' יורו: "יפתור את הבעיות בקישור האחורי"

לפי הדיווחים האחרונים בתקשורת הגרמנית ואפילו לפי הדברים שאמר נשיא באיירן מינכן אולי הנס, נראה כי העברתו של קשר אתלטיק בילבאו חאבי מרטינס לסגנית אלופת גרמניה כבר סגורה. באיירן תשלם לבאסקים כ-40 מיליון יורו תמורת קשר נבחרת ספרד בן ה-23 וצפויה לקבוע את הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של הבונדסליגה.

עד שזה יקרה, העניק היום (שבת) מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה ראיון ל"בילד", בו התייחס לרכש הצפוי. "באיירן מינכן תיהנה מאוד מחאבי מרטינס", אמר אלוף אירופה, "הוא שחקן נהדר ואדם נהדר. הוא יודע לקרוא משחק ולנהל אותו. בעקבות כך, אפשר רק לברך את באיירן על הרכישה הזו. הוא יפתור להם את כל הבעיות בקישור האחורי. השחקנים והאוהדים של באיירן ילמדו לאהוב את מרטינס מהר מאוד. אפשר להשוות אותו לפטריק ויירה, הוא מנהיג מלידה ושחקן שלם מאוד. בילבאו מאוד לא רצתה למכור אותו, אבל כשמועדון כמו באיירן מציע הצעה כזו אי אפשר לסרב".

דל בוסקה מאמין שההעברה הזו תעשה טוב גם לנבחרת ספרד ואמר: "זה תמיד הוכיח את עצמו ששחקנים מהנבחרת שלנו יצאו לשחק במועדונים גדולים מחוץ לספרד. זה מעצב ומגדל אותם היטב. חאבי הוא חלק משמעותי מהעתיד שלנו".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully