וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:2 להפועל באר שבע נגד מ.ס אשדוד

הקבוצה של אלישע לוי בדרך לרבע הגמר אחרי ניצחון חוץ בעיר הנמל. גבאי כבש בדקה ה-39, פלצ'וק חתם בדקה ה-88

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שבת) 0:2 את מ.ס אשדוד בביתה של האחרונה, עלתה למאזן של שבע נקודות והיא קרובה להבטחת המקום ברבע הגמר של המפעל. מבחינת הקבוצה של אלישע לוי הניצחון היום היה המשך לפתיחת העונה הטובה שלה ואחרי שסגל השחקנים הושלם בעקבות החתמתו של הקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו, נראה שבאר שבע מוכנה לפתיחת העונה.

דובב גבאי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-39, אחרי שהוא קיבל כדור מניקולאס פלצ'וק והקפיץ מ-16 מטר מעל אופיר מרציאנו. לגבאי זהו השער השלישי בגביע הטוטו העונה. פלצ'וק עצמו הכפיל בדקה ה-88 וחתם את התוצאה עם נגיחה מקרוב, אחרי פעולה טובה של אופיר דוידזאדה באגף שמאל.

לאשדוד זה היה הפסד שני בשלושה משחקים ולמרות ההחזרה של דימיטאר מקרייב לקבוצה, היא עדיין ללא שער זכות. יוסי מזרחי שיתף הערב את וויליאם אווסו הגנאי שחתם השבוע ובחן את הקשר ההתקפי האמריקאי-ניגרי וויליאם ג'ון, בעוד מוראד אבו ענזה שהגיע מבני לוד ערך בכורה, אבל כל אלו לא עזרו והמאמן הוותיק יצטרך למצוא פתרונות עד תחילת העונה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יאיא פטי, אדיר טובול (אמיר בן שמעון, 61), אפה אמברוז, חאתם אלחמיד (בן בוטבול, 70), וויל ג'ון (אמיר לביא, 58), וויליאם אווסו (גדי קינדה, 46), דימיטאר מקרייב, מוראד אבו ענזה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, פטריק אוסיאקו (ריאן אדלי, 81), וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו (עידו אקסברד, 58), ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה (לוטם זינו, 65), דובב גבאי (פיראס עוואד, 70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully