וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: פדרר ודג'וקוביץ' בחצי הגמר, סרינה הודחה

המדורג ראשון בעולם גבר על פיש, נולה ניצח את סיליץ' ויפגוש את דל פוטרו. בנשים, סרינה הודחה על ידי קרבר, ונוס עלתה

לאחר שהדהים בשמינית הגמר של טורניר סינסינטי את האלוף האולימפי אנדי מארי, הסתיימה אמש (שישי) דרכו של ג'רמי שארדי. הצרפתי, המדורג 38 בעולם, נכנע לחואן מרטין דל פוטרו 6:1, 6:3. הארגנטינאי, שבעצם זכה במדליית ארד באולימפיאדה החולפת, המשיך את כושרו המצוין, ויכול היה לנצח את המשחק עוד יותר מהר לאחר שפספס 13 אפשרויות שבירה.

בחצי הגמר מחכה לדל פוטרו משימה כבר הרבה יותר קשה, כאשר יפגוש את נובאק דג'וקוביץ'. המדורג שני בעולם נראה פשוט מצוין הערב מול מרין סיליץ' (15), כאשר ניצח 3:6, 2:6 בתום שעה ו-21 דקות.

רוג'ר פדרר גם הוא בשלב חצי הגמר. השוויצרי שמדורג 1 בעולם עבד קשה מול מארדי פיש וגבר עליו 3:6, 6:7 אחרי שעה וחצי. פיש היכה לא פחות מעשרה אייסים במהלך המשחק, אבל שתי שבירות בלבד הספיקו לפדרר להכריע את ההתמודדות. בשלב הבא ימתין לו יריב מוכר איתו שיתף פעולה רק לפני קצת יותר משבוע בלונדון, סטניסלאס ואווינקה. בן ארצו של פדרר שלח הביתה את מילוש ראוניץ' עם 6:2, 6:7, 4:6.

העולה הראשונה לשלב חצי הגמר אצל הנשים היא ונוס וויליאמס (64), שניצחה בפעם השישית בקריירה את סמנתה סטוסור (6) 2:6, 7:6, 4:6. בחצי הגמר תפגוש ונוס את נה לי שתיסכלה את אגננישקה רדוואנסקה, כאשר הפולניה נוצחה 6:1, 6:1. הסינית (9) העפילה לרבע הגמר לאחר שהדיחה את הסינדרלה של הטורניר יוהאנה לארסון השוודית (90) עם 2:6, 2:6 קליל אחרי שעה וארבע דקות.

אלא שאם ונוס וויליאמס ציפתה לפגוש איפשהו בהמשך הטורניר את אחותה סרינה, הרי שציפתה לה אכזבה. המדורגת 4 בעולם הפסידה לאנג'ליק קרבר הגרמניה 6:4, 6:4. בשלב הבא תמתין לקרבר המתקדמת פטרה קביטובה הצ'כית, שעברה את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה עם 3:6, 6:7.

רפאל נדאל הודיע: ”לא אשתתף באליפות ארצות הברית הפתוחה"

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully