וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל רעננה ואחי נצרת עלו לרבע הגמר

רעננה הביסה 0:4 את נצרת עילית, אחי ניצחה 1:2 באום אל פאחם ולשתיהן שש נק'. גם לוד מושלמת עם 0:4 על בית"ר ת"א

קבוצות הליגה הלאומית ממשיכות בהכנות לקראת מחזור הפתיחה של הליגה בשבוע הבא, ובינתיים מבצעות ניסויי כלים אחרונים בגביע הטוטו, אם כי חלקן נאלצות לעשות זאת בסגלים חסרים מכיוון שטרם העבירו את השחקנים בבקרת התקציבים.

הפועל רעננה דווקא הסתדרה בזמן מול הבקרה, והיום (שישי) העפילה לרבע גמר גביע הטוטו אחרי שהביסה 0:4 את הפועל נצרת עילית שעדיין לא העבירה את כל שחקניה. רעננה אירחה את המשחק בנס ציונה ושמרה בקלות על מאזן מושלם אחרי שני משחקים הודות לשערים של עומר מולאי (41), אלון זיו (50 בפנדל), מוחמד פודי (55) ואופיר מלמד (79).

גם העולה השנייה מבית א' כבר ידועה, אחרי שמכבי אחי נצרת ניצחה בחוץ 1:2 את מכבי אום אל פאחם וגם במאזנה שש נקודות. מוחמד וואליד אמנם העלה את אום אל פאחם ליתרון בדקה הרביעית, אבל עוביידה אבו רביע איזן בדקה ה-60 לפני שנצרת השלימה את המהפך מרגליו של אנס דאבור (67).

בבית ג', בני לוד מחצה 0:4 את בית"ר תל אביב רמלה במשחק חוץ שנערך בראשון לציון. הלודאים, שהחמיצו את העלייה בעונה שעברה בגלל התקרית האלימה בווינטר, השיגו ניצחון שני במפעל וגם הם עם רגל וחצי בשלב הבא. ריף מסיקה (14) וטל מאיר (52), שכבשו גם בניצחון על הכח עמידר רמת גן, היו אחראים על שני השערים הראשונים, כשרן בן שמעון (68) ומוחמד קבהא (85 בפנדל) חתמו את החגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully